Devintoji

3.8K 162 7
                                    

Ryte pažadino, didelis durų trenksmas. Pašokus iš lovos užsidėjau chalatą ir nubėgau prie laiptų.

Laiptų apašioje sedėjo kaip supratau girtas Zayn. Norėdama greit nusileisti užkliuvau už laiptų pakopos ir nusibeldenau laiptais žemyn.

Zayn pozicija

Parėjęs namo, trenkiau durimis. Nors puikiai žinojau, kad Rita dar miega. Atsisėdau prie laiptų.

Nesu aš jau toks girtas. Nes išgėriau tik vieną bokalą alaus su Louis. Pamatęs Rita prie laiptų, toliau sedėjau ir tylėjau.

Mergina belipdama laiptais, užkliuvo už pakopos ir pradėjo kristi. Greit pašokau, nuo žemės ir pripuoliau prie merginos, kuri gulėjo jau ant žemės.

Buvo, jau be sąmonės. Greit susiradęs kišenėse telefoną surinkau greitosios numerį.

-Reikia greitosios!-sušaukiau į telefoną padiktavęs adresą padėjau ragelį ir pakėliau brunetės galvą. Po kelių minučių greitosios darbotojai jau buvo name prie Ritos  ir tikrino ją.

-Ją teks vešti į ligoninę, nes reikia patikrinti viską.- seselė ten dar kažką pasakojo,o aš tik galėjau susikaupti ties ją.

Ritos pozicija

Visą kūną drąsko. Negaliu pramerkti akių, nes atrodo, kad sproks galva. Niekad gyvenime nesu taip jautusi kaip jaučiuosi, dabar.

Atrodo, kad kūną būtų pervažiavęs traukinys. Jaučiu kaip kažką leidžia į rankas, bet akių neiną pramerkti. Girdžiu kaip kažkas kalba su manim,ir tai pažįstamas balsas. Bet negaliu suprasti, kas jis toks. Mano galvą nedirba atrodo.

Zayn pozicija

Rita, tik susitrenkė galvą. Reikia tikėtis, kad atminties neprarado. Pagal daktarus turėtų atsikelti po keletos valandų.

Prileido vaistų, nuo skausmo ir kitokių. Dėl sulūžusios rankos. Pridirbau kaip visada.

Prasidėjęs daugiau nei tris valandas, Ritos būklė nepagerėjo, tik nustatė kad smeginyse pradėjo kauptis vanduo.

Kas pagal daktarus yra labai blogai. Gavau porą skambučių nuo Niall ir Harry, nes buvom susitarę, kad šiandien atvažiuos tie du viengungiai. Bet nebeišeina. Tyloje pradėjo vėl vibruoti mano telefonas, susiradęs kišenėje pažiūrėjau į ekraną "Nialler"

-Klausau?-aš.

-Nu Malik, gal atidaryk duris šaltą mums!-suzyzė Niall.

-Mūsų, nėra mes ligoninėje su Rita.

-Kaip supranti? Ką tu jai padarei ? Juk sakėm tau,kad tu nieko nemoki saugoti! -Šaukė ant manęs Niall.

-Ji pati nukrito nuo laiptų!-sušaukiau atgal į telefoną.

-Kuri ligoninė?

-City Hospital.-pasakiau suirzęs.

-Nesinervuok čia man. -padėjo ragelį Niall.

I LIKE WOULD BAIGTA Where stories live. Discover now