-Rita, jei nemylėčiau tavęs mes čia būtume? Aš būčiau prašės Zack pagalbos? Mažute aš buvau pats durniausias žmogus pasaulyje, kuris tave įskaudino, vos sužinojęs tokią naujieną. Aš toks debilas esu, kad palikau. Kad palika tave. Savo gyvenimo meilę. Mažute, gali muštis trankytis tik prašau atleisk man.- Zayn atsiklaupė ant kelių.
-Stokis! Aš tau pasakau stokis dar kart!- sucypiau nes negalėjau žiūrėti į jį tokį. Jis nekreipė į mano žodžius. Todėl pati atsiklaupiau prie jo ir apsikabinau tamse plaukį.
-Myliu tave mažute.- Zayn apsikabino mano kūna. Ir pradėjo verkti? Aš jaučiu, kad mano kaklas šlapes. Pati pradedu verkti.
-Mažuti ir aš tave myliu.- apsikabinu jo kūną dar stipriau. Atrodo galėčiau jį sutraiškyti.
Gulim su Zayn ant lovos ir judam. Jau pykina nuo to plaukimo. Zayn sakė, vėliau grįžim lėktuvu, nes jam atsibodo siūbavymas. Buvom nuėję pavalgyti ir spėkit! Mane supykino vos net nuėjus! Nes ten vien žuvis. Dar vadinamas "švediškas" stalas.
Išlipom iš to prakeikto laivo. Zayn sukabino mūsų pirštus ir nuėjom iki taxsi. Susimokė išlipom prie prabangaus viešbučio. Vairuotojas iškėlę lagaminus ir nuvažiavo savo keliais.
-Sveiki, atvykė į Ibizą Mali viešbutį. Kuo galėtumę padėti?- pasiteiravo gal 25-27 metų vaikinas.
-Buvo užrezervuota Malik pavardę apartamentai. - Zayn suspaudė mano liemenį kaip tas vaikinas pradėjo nužiūrinėti mane.
-Mano žmonos akys aukščiau.- Zayn suurzgė vaikinas greit nuėjo iki stendo ir nukabinęs raktą atnešė mums.
-Jūsų kambarys 635 šeštame aukšte, liftas ten.-parodė ranką.- Jūsų lagaminus atneš už penkių minučių.- linktelėjau ir pagrėbus Zayn ranką nusitempiau jį link lifto. Paspaudžiau šeštą mygtuką ir pradėjom kilti. Zayn apkabino mano liemenį ir uždėjo rankas ant nugaros.
Išlipę iš lifto susiradom kambarį ir Zayn perbraukę kortelę per spyną. Įėjus į kambarį iš kart pamačiau didelį langą, ir jūrą. Po dešinę juodos durys. Tikriausia vonia. Po kaire didelė sieninė spintą. Nuėjus toliau pasitiko virtuvė su stalu ir sofą bei didelis plazminis televizorius.
Praėjus toliau buvo dar vienos durys tikriausia į miegamąjį. Ir aš buvau teisi. Didelė lovą, spintą ir televizorius ant sienos. Ant lovos išlankstytą iš rankšluosčių širdelė ir daug rožių žiedlapių. Pro kambario kambario langą matėsi jūrą smėlis ir miškelis toliau. Atidarius langą išėjau į balkoną. Kuriame buvo stalas su dviem kedėm ir sėdmaišiais. Kambarys pats kvepėjo levandomis.
-Patinka mažute?-Zayn pabučiuoja į kaklą.
-Taip, Zayn, bet negalvok, kad pamiršau viską.- pasakiau truputį atsitraukus nuo vaikino. Vaikinas atsiduso ir atsisėdo ant kėdės.
-Tu niekad to nepamirši taip?- Zayn atsisusta ir iškišenės išsima cigaretę ir žiebtuvėlį.
-Aš aš atsiprašau.- nuleidžiu galvą. Aš tikrai nenoriu vis to priminti, bet vis pagalvoju, ką jis darė su jomis man iš kart pradeda pyktis kilti. Atrodo sprogsiu kaip tiksinti bombą. Atsisėdau ant žemės prie lovos ir nejausdama pradėjau verkti. Nusivaliau atbula ranka ašaras ir toliau žiūrėjau į vieną tašką.
-Neverk, mažute.- Zayn pritupe prie manęs.
-Aš per tą nėštumą elgiuosi kaip kalė.- apsipilu vėl ašarom.
-Mažyte.- Zayn paima mane į savo glėbį ir apkabina. - Ššš neverk, juk viskas gerai. - toliau glosto ritmingai nugarą. Kol aš verkiu juodaplaukio glebyje....
VOCÊ ESTÁ LENDO
I LIKE WOULD BAIGTA
FanficMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...