2.12

2.4K 87 5
                                    


-Zayn? - kreipiausi į juodaplaukį, kuris sedėjo už kabinos durų ir laukė kol aš pasimatuosiu rūbus.

-Taip, širdele?- Zayn atsiduso.

-Na kaip?- išlindau iš kabinos. Su juoda iki kelių suknelę. Zayn su ranka parodė, kad apsisukčiau ką aš ir padariau.

-Mhmmm. Manau per trumpa.- Zayn atsisėdo vėl.

-Oh gerai, dar turiu tą baltą. - įėjau atgal ir persirengiau į kitą suknelę. Kuri buvo truputį ilgesnė. Medžiaga buvo iš ties švelni. Suknelė buvo balta, jos apačia buvo neriniuota. Iš ties pasakiška. Klausimas kodėl mes čia? Nes Zayn atidarė dar vieną viešbutį tik šį kart Londone. Dėl ko aš džiaugiuosi, kad nereiks toli kažkur važiuoti.

-Pasakiškai atrodai.- Zayn pagyrė mane, vos tik išlindau iš už užuolaidos. Mano veide atsirado pašaipus šypsnis.

-Mhmm, man net baigia pasistoti. - Zayn sušnabšdėjo man į ausį, kad neišgirstų žmonės. Nuo ko aš paraudau. Susimokėjus už suknelę nuėjom iki batų parduotuves, nes man reikėjo naujų auštakulnių.

Išsirinkau neaukšto kulno, baltus aukštakulnius. Kurie turėtų tikri prie mano suknelės. Susimokė už juos išėjom iš batų parduotuvės.

-Mažute, aš noriu valgyti.- suzyzė Zen.

-Nandos?- paklausiau pažiūrėdama į kavinę. Bet juodaplaukis papurtė galvą.

-Tai kur?- paklausiau.

-Makas.- nušypsojo savo daile šypsena. Aš tik palinksėjau ir nusėkiau vaikiną.

-Ko norėsi?- Zen.

-Bulvyčių fry, su burgeriu ir kolos.- nusišypsojau.

-Gerai, eik atsisėsk, o aš einu užsakyti.- Zayn pabučiavo į lūpas ir paleido mane. Susiradau stalelį prie lango ir atsisėdau. Po kelių minučių suskambo mano mobilusis. Išsitraukiau jį iš kuprinės. Mano veide atsirado plati šypsena, kaip pamačiau sūnaus vardą.

-Mama?

-Klausau, Zack.- nusišypsojau į telefoną nors jis to nematė.

-Ką veikat? Skambinau tėčiui į skype, bet niekas neatsiliepė.

-Na mes dabar mieste, o tėtis laukia eilėje kol man nupirks valgyti. Ką tu veiki? Kaip sekasi?- užpuoliau sūnų klausimais.

-Man viskas puiku. Močiutė mane lepina. Safaa išsitempė pas savo drauges, beje Darcy yra atvažiavusi!

-Tai smagu tau.- dar pakalbėjau su Zack, kol Zayn grįžo su mūsų maistu ir teko atsisveikinti. Bet susitarėm, kad ryt pakalbėsim su vaizdu. Pavalgę su Zayn išėjom iš mako.

-Tu nepavargus?-Zayn.

-Ne, Zayn.

-Tada vykstam iki vienos vietos. - bandžiau išklausti iki kur, bet jis buvo lyg akmuo ir nepratarė nė žodžio taip mane erzindamas. Atsidususi atsirėmiau į langą prieš įjungdama radija. Kaip tik tuo metu pradėjo groti Niall atlėkamas cover.

Klausiausi užsimerkusi dainos. Po ilgos kelionės sustojom. Lauke buvo tamsu švietė tik mėnulis ir žvaigždės danguje taip rodydamos kelią. Išlipom iš mašinos. Pastebėjau, kad esam kažkur prie vandens.

-Ką čia veiksim?-aš.

-Eisim pasiplaukioti valtimi. - Zayn supynė mūsų rankų pirštus ir pradėjo vestis mane prie valties.

-O Zayn!- prie mūsų priėjo gal penkiasdešimt metų vyras. Su kepure ant galvos.

-Sveikas, Škot.-Zayn.

-Kokia graži mergina šalia tavęs suprantu kodėl neaplankai manęs.- Vyras nusijuokė.

-Tai mano žmona, Rita. Rita čia mano senas patėvio draugas. Škot. - paspaudžiau vyro ranką.

-Eime, brangioji mūsų laukia.....

I LIKE WOULD BAIGTA Where stories live. Discover now