Zayn pozicija
Greitosios gydytoja pasakė,kad Ritai viskas dėl nuovargio ir ji šiuo metu negali daug judėti. Todėl jai turi būti lovos rėžimas. Sedėjau ant lovos nusisukęs į sieną ir mąsčiau kaip pradėti pokalbį, dėl skyrybų.
-Rita,- kreipiausi į merginą.
-Taip?-mergina toliau gulėjo ant lovos ir jaučiu jos žvilgsnį į mano nugarą.
-Aš žinau, kad tu nenori būti su manim todėl mano advokatas yra paruošės mums skyrybų dokumentus. Tau reiks tik pasirašyti. Tau nupirksiu butą ir pervesiu kiekvieną mėnesį po 5 tūkstančius.
-Zayn, nenoriu aš skirtis sušiktai! Nes tave įsimylėjau! - mergina sušaukė per kambarį apsisukdama į mane.
-Ką, tu pasakei?- sedėjau be žado.
-Po velniu Malik, aš tave įsimylėjau,o dabar nori mane palikti? - mergina pradėjo pykti?
-Nenoriu, nes pats tave myliu! Bet man gaila, kad tu kankiniesi.- sušaukiau atgal.
-Ar pirmas kartas būtų? Aš po velnių myliu tave labiau už viską!- mergina pradėjo verkti. Ir aš atsisukės į ją apsikabinau ją prispausdamas prie savęs.
<...>
Ritos pozicijaSu Zayn pagalba apsirengiau naujus švarius rūbus. Ir surišau plaukus.
-Rita?- juodaplaukis kreipėsi į mane.
-Taip?- apsisukau į vaikiną. Kuris sedėjo ant sofos.
-Galvoju senai buvau pas mama ir norėčiau visai nuvykti. Nori važiuoti su manim?- vaikinas glostė mano plaukus.
-Oh Zayn, man kažkaip nejauku. Aš gal jai net nepatiksiu. - pažiūrėjau į jo akis.
-Doniya su Waliyha bus greičiausia išėjusios kur nors, o Safaa'i tu tikrai patiksi. Jei visi žmonės patinka. -Zayn nusijuokė.
-Ir aš nepriimu neigiamo atsakymo. O dabar einam ruoštis ir važiuojam. - vaikinas padėjo man atsistoti ir pats atsistojo.
Nei vienas nepersirengėm tik pasitvarkiau plaukus užsidėjau savo vans sportbačius, o Zayn savo Nike ir džempus abu pasiėmėme.
<..>
Sustoją dideliame kieme mums pasitiko didelis šuo.
-Neišsigąsk jis nekąnda. -išlipę iš mašinos priėjom namo duris.
-Zayn? Vaikeli mano!- pagyvenusi moteris panašių bruožų kaip Zayn sušaukė.
-Mama.- Zayn pavartė akis ir apsikabino mamą nes buvo jau jos glėbyje ir neturėjo kur bėgti.
-O čia tavo gražioji žmona Rita?
-Taip mama čia Rita.-Zayn išdidžiai nusišypsojo.
-Aš esu šio vaikio mama Patricia Malik. Gali mane vadinti tu, nes nenoriu būt tokia sena.
-Waliyha Safaa Doniya ateikit pažiūrėt kas atvažiavo! -sušaukė Zayn mama. Ir trys merginos kaip Zayn kopijos nubėgo laiptais į apačią. Pamačiusios Zayn buvo be žado.
-Broli!- pagal mane pati mažiausia šoko į Zayn glėbį.
-Ei ei Safaa dūstu!- vaikinas pradėjo kosėti, bet žinoma specialiai erzindamas seserį.
-Doniya Waliyha? Ką nepasiilgot? -paklausė Zayn.
-Zayn nesirodai čia daugiau nei puse metų ir atvažiuoji? -paklausė sesuo.
-Doniya nekalbėk taip su broliu!- sušauke ant merginos mama.
-Ką nešnekėt jei tai tiesa? Susirado "žmoną" ale ir jau šeimos nereikia. -Waliyha prakalbo.
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...