Apsiverčiau ant šono ir ieškojau kito kūno, bet neradau greit pramerkiau akis. Lovoje buvau vieną. Greit išlipau iš jos ir vonioje išgirdau vandenį ir kad kažkas, ten dainuoja.
Paklojusi lovą išgirdau, kad atsidaro vonios durys ir pro jas išeina Zayn. Jo plaukai, dar buvo šlapi ir nuo jų tekėjo vandens lašiukai. Ant jo klubų buvo rankšluotis, o jo krutinė ir presą puošė išmargintos jo tatto. galėjau laisvai nužiūrinėti jį.
-O tu jau pabudai.- Zayn priėjo arčiau manęs ir norėjo pabučiuoti, bet aš atsitraukiau.
-Aš dar neišsivaliau dantų, beje labas rytas. - Zayn pavaidino lyg nusiminęs vaikas atkišęs lūpą. Ir nuėjo iki lagamino ir išsitraukė trumpikęs ir jas greit apsimovė. Tuo metu aš įėjau į vonios kambarį ir nusiprausus apsirengiau atsineštais rūbais. Tai šortukai ir maikutė. Apsirengus išėjau iš kambario ir ant lovos radau Zaynie kuris žaidė su savo telefonu.
<..>
Išėję iš viešbučio patraukėm link kavinės. Nes abu esam žiauriai alkani, kad galėčiau suvalgyti arklį ir ant viršaus obuoliuką dar.
Susiradę laisvą stalelį atsisėdom ir pasiėmė nuo stalo meniu pradėjom rinktis maistą. Aš pasiėmiau bulvyčių fry su dešrelėm ir salotom, o Zayn pasiėme bulvyčių fry su burgeriu. Nes pagal jį reikia gerai pavalgyti prieš nuostabe diena maldyvuose. Po kelių minučių prie mūsų priėjo padavėja.
Kuri priėme mūsų užsakymą ir pasakė, kad reiks luktelėti kelias minutes. Paėmiau į rankas telefoną ir nufotkinau savo ir Zayn ranką. Ir įkėliau ją į instagramą su prierašu.
"Kad tu žinotum, kaip aš tave myliu.❤" @zayn❤
Ir tą pačią akimirką supypsėjo Zayn telefonas. Jis išsitraukė jį iš kelnių kišenės ir suvedės kodą plačiai išsišiepė.
-Tu tokia miela, mažute.-Zayn prisitraukė mano kaklą ir pabučiavo į lūpas.
-Myliu.-sušnabšdėjau į jo putlias lūpas.
-O aš labiau.-Atsitraukes nuo manęs apsilaižė lūpas ir nusijuokė. Po kelių minučių atnešė mūsų maistą.
<..>
Pavalgę nusprendėm, kad reikia nueiti prie jūros. Sunėriau savo ir Zayn rankas abu besišypsodami ėjom link jūros. Juokėmes kaip maži vaikai.
-Einam maudytis!- Zayn pradėjo temtis mane link jūros.
-Nenoriu Zayn!- sušaukiau, o jis mane užsimetė mane ant peties ir nunešėsi link jūros pusės. Aš cypiau ir trankiausi. O Zayn tik juokėse iš manęs ir artėjo prie jūros vis labiau.
-Zayn aš nemoku plaukti!- sucypiau kaip jau vaikinas buvo vandenyje.
-Nesijaudink aš šalia.- toliau brido vaikinas į vandenį. Cypiau ir spardžiausi nesu didelė vandens megėja.
Zayn pozicija
Rita spardėsi ir cypė, bet man tik kėle juoką, jos baikštumas vandeniui.
-Aš dabar tave paleisiu tik tu nepaslysk.- nusijuokiau ir nukėliau merginą nuo peties. Ji atsistojo ir jos akyse matėsi, kad mergina ruošiasi verkti.
-Ei, mažute neverk. Aš juk čia esu ir neleisiu tau nuskęsti.- apkabinau merginą ir patryniau jos nugarą.
-Aš noriu į krantą Zayn.- mergina sušnabšdėjo, o aš pakėles ją pradėjau nešti link kranto.
<..>
Parėja nuo jūros, nuėjom į viešbutį persirengti ir susiruošėm apžiūrėtį miestelį. Ne kiek miestelį, o kiek nupirkti draugam suvenyrų ir kitko.
Rita išėjo iš vonios su melsva suknelė ir basutėmis. Rankoje laikė kuprinę ir akinius nuo saulės. O aš kaip visad su balta maike ir juodais šortais. Išėja iš kambario jį užrakinau ir sukabinau savo ir princesės rankas.
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...