Atsikėliau nuo garsaus Boso lojimo. Tas šuns lojimas gali išvaryti iš proto. Pagrėbusi chalatą nuo kedės užsidėjau atidariau kambario duris. Namuose tylu kaip bažnyčioje. Nusižiovaujus nulipau laiptais. Zayn tikiausia negirdi Boso lojimo ir dar miega. Atrakinusi namų duris pamačiau du vaikinus, kurie vakar kalbėjo su Zayn. O Bosas jų nepraleido įeiti į namų teritorija.
-Labas rytas Rita.- pasigirdo vieno iš vaikino balsas.
-Labas, Bosai tylėk.- nutildžiau šunį ir vaikinai įėjo į namus.
-Tas šuo ir tavęs klauso.- nusijuokė Louis lyg.
-Ech, einu Zayn pažadinti. -Ir užlipau laiptais greit į viršų. Atidarius kambario duris mane pasitiko tylą ir ramus kvėpavimas.
-Zayn Zayn.- pajudinau vaikiną, bet jis toliau sau ramiai snaudė. -Malik,kelkis atvyko tavo draugai!-sušaukiau jam į ausį. Vaikinas greit pašoko iš lovos.
-Daugiau niekad, manęs taip nežadink nes baigsis blogai,- vaikinas suurzgė ir nulipo nuo manęs, iš spintos pasiėmė savo kelnes nike ir juodus marškinėlius kurie buvo taip po gi nike firmos.
- O tu taip po gi galėtum apsirengti ir ateiti į apačią, o vėliau nuvyktume nupirkti tau rūbų ir maisto. -Zayn maudamas savo marškinėlius prakalbo. O aš kaip nusikaltęs šuo linksėjau tik galvą. Vaikinui apleidus kambarį pati nuėjau į savo ir susiradusi spintoje naujus rūbus nuėjau į dušą nusimaudyti.
Plaukus palikau natūraliai džiūti, apsimoviau pilną megztinį ir juodus ties keliais plėšytus džinsus. Nusileidus laiptais namuose girdėjosi tik vaikinu juokas, kurie garsiai juokiasi iš Harry kaip supratau naujos merginos.
-Rita, galėtum iškepti blynų?- tik įėjusi į svetainė gavau prašymą iš Niall kurį prisimenų vien dėl jo plaukų.
-Taip Niall žinoma, kad galiu, bus dar valgančių? - visi vaikinai tik palinksėjo galvomis.
Zayn pozicija
-Ką galiu, pasakyti Zayn tavo žmoną man patinka.-Niall nusijuokė, savo juoku. Kaip jam nepatiks jei kepa jam blynus. Prakalbėjom su vaikinais dar geras dvidešimt minučių kaip pasigirdo Ritos balsas, kad kviečia mus valgyti.
-Kokie skanūs.- Horan pilną burną kalbėjo, o kiti vaikinai jam pritarė linktelėdami. Pavalgę vaikinai išvažiavo greit nes mat atsirado stebuklingai reikalų, todėl kaip ir buvau pažadėjęs turiu nuvežti Rita iki prekybos centro, nes reikia rūbų ir maisto.
-Galim važiuoti?-kilstelėjau antakį ir laukiau kol mergina nusivalys rankas, nes plovė indus.
-Taip galim. -padėjusi rankšluosti ant spintelės, mergina užsidėjo savo vans sportbačius, ji man patinka, nes yra kitokia. Kitokia dėl to, kad nenaudoja tonos makiažo, ir nesimaivo prieš kitus vaikinus. Nuėjus į prekybos centrą liepiau imti visko ko jei reikia, bet ji manęs neklausia, todėl ėmiau viską savo nuožiūrą.
-Zayn nereikia tiek išlaidauti,-mergina rodė savo ožius, kad ėmiau viską iš eilės.
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...