2.21

2.1K 99 9
                                    


Šiandien ryte atsikėliau, pikta. Bloga nuo pat ryto, o dar vėmimas. Na žodžiu.

Išsiploviau galvą ir plaukus susisukau į rankšluostį. Zayn mama su tėčiu sumanstė tikrai apsigyventi vėl Anglijoj. Todėl iš labo ryto išėjo ieškot nauju namų. Susitvarkiau savo miegamąjį ir nulipau laiptais į apačią. Girdėjosi Zack ir Zayn balsai? Ar man jau vaidenasi?  Įeinu į sveitainę,  ant sofos sėdi ZAYN, o ant sėdmaišio Zack ir abu žaidžia kompiuterinius žaidimus.

-Ką tu čia veiki?- kreipiausi į rudaakį.

-Laukiau, kol tu atsibusi, beje tikiuos tu nesi nieko suplanavus šiandienai ir galima bus man tave "pagrobti"? - Zayn sustabdė žaidimą  ir atsistojo.

-Ne gali, eisiu šiandien pas advokatę.- su kryžiuoja rankas ant krutinės.

-Na gaila, bet tu ten neisi.- Zayn prieina arčiau ir pagrebe mane už liemens ir užsimeta ant peties.

-Zack niekam nesakyk nieko!- dar Malik sušaukė sūnui. Trankiau jo nugarą su savo kumščiais ir cypiu, kad mane jis paleistų o jis tik nusišypso ir apkabina labiau per užpakalį.  Priėjas automobilį įsodina mane į priekį ir prisega, ir greit apibėga aplink jį ir įsėdes užrakina automobilio dureles. Taip neleisdamas man išlipti. Užkūrė automobilį ir pradėjo važiuoti.

-Kur važiuojam?- jau nežinau kelintą kart suzyziu.

-Baik klausinėti nepasakysiu.- Zayn žvilgteli į mane ir vėl nusuka akis į kelią. Susierzinus labiau pagarsinu dainą ir atremiu galvą į automobilio langą. Važiuojam jau nežinau kiek laiko man jau šikna paskaudo nuo sedėjimo, o jam tai dzin. Kas jis per žmogus.

-Už penkių minučių būsim vietoj.- lyg skaitydamas mano mintis pasako juodaplaukis. Lauke šviečia saulę, kuri spigina tiesiai man į akis. Kas erzina mane.  Užmerkiu akis.

-Viskas atvažiavom.- pramerkiu akis. Pro priekinį langą matosi tik vanduo? Ką mes čia veiksim? Jam viskas su galvą gerai? Man rodos ne.

-Ką čia veiksim?- prabilu.

-Plauksim, į Ibiza. - trukteli pečiais.

-Kaip tai?- pakeliu antakį.

-Paprastai sėsim į laivą ir plauksim. Mums reikia pabūti dviese, nuo visų. Noriu pasikalbėti  su tavim, o dabar lipam lauk.- atrakina automobilio duris. Atidarau duris mašinos. Lauke iš ties šiltą. Bet palaukit be rūbų?

-Kaip mūsų daiktai?- paklausiu.

-Viskas yra, Zack naktį surinko svarbiausius, o ko prireiks nusipirksim.- trukteli pečiais.

Zayn paėme mano ranką ir supynė pirštus, išpradźiu to nenorėjau. Bandžiau ištraukti, bet juodaplaukis dar stipriau juos suspaudė. Zayn parodė mūsų pasus ir bilietus.

-Va čia.- pirštu parodžiau į duris. Zayn atrakino duris ir praleido mane pirmą, mat koks džentelmenas.

-Negalvok, kad jei esu dabar rami, kad nepykstu ant tavęs. - sugrečiau dantimis. Žinoma, kad pylstu. Jis mane ne kartą išdavė ir vėliau pabėgo. Palikdamas besilaukiančia. Jam gal tik gailą manęs? Gal kį čia privertė tėvai...? Gal iš ties jis manęs nemyli ir nemylėjo? Štai tokios mintys dabar pas mane galvoje. Nežinau ką net galvoti.

-Mažute, negalvok tiek daug. Čia atostogos mūsų. Turi atsipalaiduoti.

-Zayn?-kreipiausi į vaikiną.

-Taip?

-Tu vis dar mane myli..?

I LIKE WOULD BAIGTA Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang