Septintoji

4.1K 186 16
                                    

Zayn pozicija

Įėjęs į namus mane pasitiko sutvarkyta rūbinė.  Daiktai sudėti į vietas, paltai, sriukės, megztiniai  sukabinti į spintą.

Namuose kvepia levandomis.
Nusimoviau batus ir pasidėjau į šoną, kaip ir kožą pasikabinau į spintą. Įėjęs į svetainę pamačiau taip po gi didelė tvarką, nei dulkių ant paveikslų nei ant televizoriaus .

Jin šiandien tvarkėsi. O paėjęs toliau pamačiau, kad ji miega ant sofos. Nuėjęs iki viršau kuris taip po gi buvo blizgančiai sutvarkytas.

Įėjau į jos kambarį ir paėmiau nuo lovos galo pledą ir nulipęs laiptais, ją apklojau.

Bosas sėdėjo lauke, prie laukinio stalo ir žiūrėjo į mane. 

Atidariau stiklinės duris ir išėjau į lauką, pamečiau Bosui kamuolį pagal kurį jis nubėgo.  Iš kišenės išsitraukiau pakelį su nuodingomis lazdelėmis, ir užsidegiau. Įtraukdamas į plaučius nuodų.

Ritos pozicija.

Atmerkusi akis pamatau, kad esu toj pačioj vietoj tik apklota pledu.

Pasiraižiusi, atsistojau ir sulanksčiau pledą. Iš kažkur per kojas prabėgo vėsaus oro gūsis. Arba aš palikau langą atidaryta, arba Zayn grįžęs ir yra vidiniame kiemelyje.

Nuėjusi  į virtuvę pamačiau juodaplaukį atsirėmus į namo sieną ir rūkanti. Bosas bėgiojo su kamuoliuku kurį radau svetainei po sofą. Atidarius šaldytuvą nieko gero neradau ką valgyti, todėl uždariau jį atgal. 

- O atsikėlei jau.- Šaltas savo rankas uždėjo ant mano liemens.

-Taip ką tik, - norėjau pabėgti iš jo glėbio, bet jis mane tik labiau prispaudė.

-Niekur nepabėgsi.- vaikino šalta ranka pakėlė mano smakrą, kad žiūrėčiau į jį. Tarp mūsų buvo keli centimetrai ir mūsų lūpos būtų susilietusios.

Zayn išnaikino tuos kelis centimetrus ir sulietė mūsų lūpas. Bučiavomės kol pritrūko oro, bet tada greit atsitraukiau, su baime akyse.

- Šiandien atvyks vaikinai su savo antromis pusėmis.- Kaip niekur nieko pasakė ir nuėjo į svetainė.

Ta proga reikia iškepti kažką.  Prastovėjusi 10 minučių, aš sumaniau kad kepsiu  Lazaniją. Išsiėmus viską ko reikia pradėjau daryti, po dvidešimt minučių lazaniją jau kepė orkaitėje. Nusivaliau spintelės ir nuėjau persirengti nes buvau visą miltuota, spėjau persirengti ir išgirdau durų skambutį, ir daug balsų. Nusileidus į apačią priėjau prie Zayn.

-Sveiki,-pasisveikinau. O Niall atėjo apsikabinti mane.

-Susipažink. Sophia Liam mergina, Eleonor Louis mergina, o Harry su Niall neturi.- Zayn pasakęs nusijuokė.

-Mmmm kas čia taip skaniai kvepia? - Niall

-Ateik parodysiu.- nusijuokiau ir su Niall nuėjome į virtuvę,

-Tu kepi lazanija? - Jo akys iššoko.

-Yap, tik nesakyk, kad nevalgai.- pažiūrėjau į vaikiną.

- Neįmanoma nevalgyti tavo maisto, tu pati geriausia mergina mūsų rate, nes niekas daugiau beveik nedaro valgyti iš kitų.

I LIKE WOULD BAIGTA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin