Žinot tą dalyką, kaip nesi ryto žmogus, bet tave žadina?
Sušikti saulės spinduliai. Kurie spigina į akis, nes aš kaip visad pamirštu užsitraukti kambario užuolaidas. Vargais išsiridenau iš lovos ir su rankom prabraukiau per plaukus, kurie turėjo lovos šukuosena. Įėjus į vonią nusiploviau veidą ir persirengus.
Ir nusileidus laiptais apačioje radau sėdentį Bosą virtuvėje. Kokio velnio šunį mokinti, kad būtų tik vienoj vietoj, virtuvėje arba lauke. Atrodo suės visą svetainė. Vyrai.
Anne dar negrįžo, ir pagal Zayn greit negrįš todėl, vėl pusryčius darau aš. Šiandien sumaniau, kepti omletą. Nes kiek galima valgyti tuos blynus. Išsiėmusi kiaušinius, pieną, miltus, druską ir pipirus viską susidėjau ant spintelės ir padėjau visą procesą.
-Mm kaip skaniai kvepe.- pasigirdo duslus vaikino balsas. Apsisukusi pamačiau, kad vaikinas yra be marškinių tik su treniginėmis kelnėmis. Ant jo krūtinės buvo kelios mažos ir didelės tatto, kurios jį darė karštesniu.
Pala pala ar aš pasakiau karštesniu? Uh užsičiaupk suuzgiau mintyse savo pasąmonei.
-Patinką ką matai?- juodaplaukis prikando lūpą, kol aš padėjau lėkštes ant stalo.
-Ne.- Prieštaravau pati sau. Nuostabu! Išprotėti baigiu! Pavalgiusi sudėjau visus indus į indaplovė ir susiruošiau aptvarkyti namus, nors jie ir taip buvo švarūs.
Bet blogiau nebus jei sutvarkysiu. Nusivalius virtuvėje stalą ir spintelės susikėliau kėdes ant stalo. Baigusi sutvarkyti virtuvė nuėjau į svetainė. Išsinešiau į lauką kilimus ir sofų pagalvėles jas išvedinti.
Nusiurbiau siurbliu sofą. Nuvaliau dulkės nuo židinio, televizoriaus, paveikslų ir kitų daiktų. Susitvarkius svetainę nuėjau į antrą aukštą. Išplovus visam name grintis parsinešiau kilimus ir pagalvėles sudėjus viską į vietas sudribau ant sofos ir užmigau.
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...