Trylikta

3.4K 152 4
                                    

Zayn pozicija

Greit pašokau iš lovos. Supratęs, kad tai vėl košmaras. Kuris neduoda man ramybės jau dvi savaitęs. Pagrėbiau pirmus rūbus iš spintos ir apsirengęs išskubėjau į ligoninę prieš tai užsukdamas   į gėlyną. Nupirkti naujų gėlių.

Sustojęs prie ligoninės aikštelėje. Užgesinau mašiną ir išlipau. Greit pradėgau bėgti į logininę. Tas sapnas toks tikras buvo. Įbėgęs į ligoninę užbėgau laiptais į trečią aukštą.

Atidarias palatos duris, radau Rita su Louis. Visas nerimas kaip mat dingo.

-Louis?- pakėliau antakį.

-Ką?- vaikinas atsisuko į mane.

-Ką čia veiki?- paklausiau vaikino.

-Atėjau pas tave, bet tavęs čia nebuvo.- Louis pasiteisino.

-Nebuvo atėjęs  daktaras?-Paklausiau draugo.

-Buvo, bet man nieko niekas nesakė. Sakė tave pakviesti.- Louis atsistojo.

-Ohh gerai, aš einu iki gydytojo, o tu jei gali pabūk su ja.- palikau Ritą Louis atsakomybei.

Pabeldęs į duris, gavau atsakymą. Kad galiu užeiti.

-Aš dėl Ritos.-įėjau normaliai į kabinetą. Gydytojas pakėle akis nuo dokumentų.

-Ak, čia jūs. Prašau sėskite. Aš tuoj jos dokumentus pasiimsiu.- atsisėdau į kėdę prieš stalą. Dakataras atsisėdo ir pažvelgė į mane.

-Tai va, pone Malik. Jūsų žmona, kovoja už savo gyvybė. Jei ji taip ir toliau ji greitu metų atsikels. Yra vienas dalykas. Jos plaučiam sunku kvėpuoti  patiems. Todėl aš prijungiau dar vieną aparatą. Šiandien ryte pažiūrėjęs  jos širdies plakimą. Labai nudžiugau. Kaip ji stipriai kopė  į gyvenimą. Matosi, kad mergina nori gyventi. Liko tik valandų klausimas, kada panelė Malik pabus iš komos. -Daktaras Blakes pasakojo.

-O gali būti komplikacijų?-paklausiau daktaro.

-Taip, gali. Gali nieko neprisiminti. Gali neprisileisti žmonių, o blogiausiu atvėju gali nejausti kojų ar rankų.- viską pasakė tiesiai šviesiai.

-Gerai supratau.- nors nė velnio nieko nesuprantu.

Ritos pozicija

Jaučiu, kaip kažkas kalba su manim. Kaip kažkas verkė, ir ant mano odos
krenta ašaros. To žmogaus. Jaučiu kaip žmogus prašo, kad nepalikčiau jo.

Prašo, kad atsibusčiau. Bet ar aš noriu? Taip aš noriu! Aš noriu pakilti iš čia, bet man neina! Man tiesiog neina pramerkti akių.

O tas balsas vis nenustoja prašyti, kad atsibusčiau. Matau baltą šviesą, bet aš bėgu nuo jos toliau. Aš nenoriu ten. Aš noriu atgal į žemę.

Zayn pozicija

Glosčiau merginos ranką, ir mąsčiau kada ji pabus. Noriu pamatyti jos mėlynas lyg jūra. Noriu pamatyti jos šypsena. Ir kaip ji supyksta,kaip aš jai pasakau "ne".

-Rita, aš pažadu kaip tu pramerksi savo akis aš tave paleisiu. Nelaikysiu pririštos prie savęs. Užteks tau kankintis. Tik prašau, atsibusk.

I LIKE WOULD BAIGTA Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon