-Mažute kas nutiko?-Zayn įėjas į butą paklausė.-Duok man mano vaiką.-bandžiau išplėšti Zack iš Zayn stiprių rankų.
-Rita pasakyk, kas nutiko!-pakėle balsą Zayn.
-Jis serga! Jam reikia į ligoninę!- Sušaukiau ir iš mano lūpų pasigirdo tylūs kūkčiojimas.
<..>
Atvykus į ligoninę mus pasitiko Zack gydytojas. Kuris nustatė ligą. Apgyvendino palatoje ir pasakęs, kad ateis seselė paimti kraujo išėjo.
-Rita?- kreipėsi į mane Zayn.
-Ko?-šaltai atšoviau.
-Mažute, pasakyk kas yra Zack. Nekankink manęs. Nenoriu jo netekti po kelių dienų.-iš Zayn akių pasipylė ašaros.
-Jam navikas. Mano vaikui navikas.-dar labiau apsiverkiau. Po kelių sekundžių pajaučiaų sunkias rankas ant savo liemens. Ir kaip šlampa mano palaidinė.
-Zayn, aš...aš atsiprašau, kad tau nepasakiau apie Zack ankščiau.- apsiverkiau labiau. Po kelių minučių į palata įėjo seselė kuri mums maloniai šyptelėjo ir paėme Zack kraujo.
<...>
Užmigdžiusi Zack, atsiguliau šalia jo ir apsikabinau. Mano skruostai ir vėl nusirito ašara. Kurią greit nuvaliau su atbula ranka. Zayn įsitaisė miegoti ant sofos.
Po kelių dienų
Su Zayn visas dienas būnam pas Zack ligoninėje. Zack gydymas padeda. Po kelių savaičių vyksim į Londoną kur gausim reabilitacija. Triems mėnesiams. Zayn iš kart pasakė, kad vyks su manim ir Zack.
-Zayn?-kreipiausi į vaikiną kuris laikė Zack ir bandė užmigdyti.
-Ką?- pakėle savo nuostabiai rudas akis į mane.
-Padainuok jam dainą. Iš jūsų dainu. Zack jos patinka.- po kelių minučių Zayn pagalvojo ir pradėjo dainuoti Little Things
Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this mind it was meant to be
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to meI know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile
You've never loved your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlesslyI won't let these little things slip out of my mouth
But if I do, it's you, oh it's you, they add up to
I'm in love with you and all these little thingsYou can't go to bed without a cup of tea
Maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me.Zack kaip man užmigo, be dainuojat Zayn Juodaplaukis atsargiai paguldė sūnų į lovelę ir atsisėdo prie manęs.
-Nori kavos?- žvilgtelėjo į mane. Palinksėjau galvą. Atsistojo ir išėjo pro duris juodaplaukis. Apie kažką galvodamas.
CITEȘTI
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...