Ryte, atsikėlus lovoje nieko neradau. Tai tik sapnas. Šypsena iš kart dingo nuo mano veido. Užsidėjau chalatą. Įsispyriau į šlepetės ir nušlepsėjau iki Zack kambario. Jo kambarys tuščias.
-Man rodos mamytė, šiandien tėvelį nusmauks. - ir pasigirdo Zack juokas.
-Zayn!- pripuolus prie vaikino apkabinau.
-Labas rytas, brangioji. Nežinau, kad taip manęs pasiilgai.- sukikena.
-Aš galvau viskas tik sapnas.- nusišypsau ir pabučiuoju Zayn.
-Mažuti, labas rytas.-prieinu prie sūnaus kuris valgė blynus su nutealla. Ir yra visas murzinas. Pabučiuoju į skruostą.
-Labas lytas mamytę!- Zack bando mane priliesti su savo šokaladinuotom rankutėm.
<...>
Zayn išvažiavo iki darbo, Zack miega. Puikus metas susitvarkyti namus. Susitvarkius butą padariau valgyti. Puma gulėjo išsidrėbus prie Zack kambario durų ir saugodamą vaiką. Pravėriau čempiono kambarį sūnus tyliai miegojo suraukdamas savo nosytę. Ir sučepsėdamas kartais. Nufotkinau jo puse kūno. Nes viso vaiko nefotkinu kaip noriu kelti į socialinius tinklus.
*photo* Zuikulis mano ♡
Padėjau telefoną ant spintelės prie sofos ir pati įsijungiau televizorių. Su pulteliu praėjau visus kanalus, bet nieko gero neradau. Įsijungiau per youtube telefone kažkokią vlogere ir žiūrėdama laukiau kol vienas mano vyras atsikęs, o kitas grįš iš darbo.
Ilgai laukti nereikėjo kol atsibudo Zack. Ir Puma pradėjo braišyti kambario duris. Atsidusdama įėjau į kambarį pro mano kojas įbėgo šuo. Ir pribėgo prie lovelės. Zack sedėjo lovelėje ir trynė akutes, kurios buvo užtinusios nuo miego. Puma prie jo sulojo taip gaudama vaiko dėmesį. Zack akutėse matėsi laimę, pamačius šunį. Zack ir Puma yra neišskiriami draugai.
Neįsivaizduoju, ką Pumą veiks nuo kito rugsėjo kaip sūnus išeis į darželį, o aš į darbą. Pasiilgau savo darbo. Pasiilgau tos rutinos. Nesigailiu, kad turiu vaiką. Tiesiog pasiilgau visko. Paėmiau Zack į rankas.
-Kul tetis?-berniukas valgydamas sausainį prakalbo.
-Tėtis darbe, nori jam paskambinti?-sūnus tik linktelėjo galva. Nuėjus iki svetainės paėmiau telefoną ir grįžau į vietuvę.
Surinkau Zayn numerį ir įjungiau garsekalbį.-Klausau, širdele.
-As ne sildelė.- Zack sukrizeno į telefoną.
-Čempione, ką veiki?
-Valgau sausaini.
-Kur mamytė?
-Mamyte, juokiasi is tavęs.-sukrizeno dar kartą Zack.
-Jei gali pasakyk mamytei, kad jos labai pasiilgau.
-Mes tavęs irgi pasiilgom.-Dar pakalbėja su Zayn atsisveikinom nes Zack užsimanė į tualetą. Po gerų trijų valandų grįžo Malik. Nusprendėm, kad visi 3 ir Puma eisim pasivaiščioti po parką. Dėl ko Zack buvo laimingas.
Aš vedžiau Pumą, o Zen stumė sūnaus triratuką. Zack laimingas sedėjo ir valgė savo šokoladinius ledus.
-Einam ten?- Zayn parodė pirštu į supynės ir kitus vaikų žaidimus. Zack buvo toks susijaudines, kad gali po tokio ilgo laiko žaisti su smėliu, valgyti ledus ir daryti kitus dalykus.
Kurie skirti tik vaikams. Su Zayn sedėjom ant suoliuko ir žiūrėjom kaip Zack žaidė su kitais vaikais. Puma sedėjo prie suoliuko ir žiūrėjo į paukštelius. Kurie ją erzino. Ji pradėjus loti juos išgązdino ir jie išskrido tolyn nuo tos vietos.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I LIKE WOULD BAIGTA
FanficMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...