Iššokau greit iš lovos nubėgau iki tualeto. Išvėmusi visą skrandžio turinį išsiploviau dantis ir nusiploviau veidą po šaltu vandieniu.Šiandien sugalvojau, kad reiktų apsilankyti kirpykloje. Apsirengiau juodus džinsus ir trumpom rankovėm palaidinę. Lauke švietė saulė. Nulipau laiptais svetainėje jau kvepėjo vafliais. Mhmmm.
-O mieloji sėsk, pavalgysi.- šypteli Zayn mama ir prieš nosį padeda lėkšte su maistu. Ir puodelį kakavos.
-Ačiū.- padėkoju už maistą.- Beje aš einu iki kirpyklos, ir dar užsuksiu iki centro. - pasakau Trishai. Užsimetu kuprinę ant peties ir išeinu iš namų. Įlipu į savo audi r8. Ir išdumbiu iš kiemo. Sustoju po dvidešimt minučių prie savo kirpėjos kirpyklos.
-Sveikos!- įeinu į patalpą ir pasisveikinu su visomis.
-O senai matyta!- nusijuoke Lezz.
-Na buvo reikalų, ir taip yra nesklandumų namuose, bet ech.- atsisėdu į kėdę.
-Ką darysim su plaukais?- Lezz.
-Manau kirpsim ir dažysim vėl juodai.- šyptelėju ir užsimerkiu.
<...>
Po visko grįžau namo. Namose tyla, tikriausia Trisha išvažiavo pasimti Zayn tėčio ir seserų. Nueinu iki virtuvės. Ant šaldytuvo pakabintas lapelis.
"Mam, aš pas draugų" - myliu Zack. Atsidususi nueinu iki svetainės. Po poros minučių nuskamba durų skambutis. Už durų stovė Zayn.
-Ko?- atidariau duris.
-Noriu pasikalbėti.- norėjau uždaryti duris, bet jis įkišo koją tarp durų. Atsidususi įleidau juodaplaukį į kambarį.
-Pasakok.- sukryžiavau rankas.
-Rita, man rodosi mūsų meilė baigės.
-Tu tik to čia atėjai? To pasakyti, kad meilė baigėsi rimtai?- nusijuokiau.
-Rita, paklausyk manęs pirmą, o tada kelk scenas.
-Oh taip žinoma, užstatei antrą vaiką ir palieki. Puiku! Vieną auginau ir antrą užsiauginsiu! Kas man čia tėra!- sarkaztiškai nusijuokiau.
-Rita! - Zayn užšaukė ant manęs.
-Sūnau nekelk balso prieš savo žmoną.- pro duris įėjo Zayn tėtis su mama ir sesėmis.
-Dar gražiau! Visa šeima Ritos pusei nuostabu!- suskėsčiojo rankomis. Safaa pažiūrėjo į jį ir priėjo prie manęs, taip mane apkabindama.
-Zayn tu šūdžius.-sesuo jam pasakė ir praėjo prie mumis.
-Safaa aš vyresnis už tave! - Zayn pradėjo mokyti seserį.
-Zayn, bet tu elgies kaip mažas berniukas.-jau ir Zayn mama pasakė.
Zayn išėjus iš namų, atsiprašau visų ir užbėgau laiptais į miegamąjį. Jis toks šūdžius.
Šūdžius kurį tu myli.- pasišaipė mano smegenys.
Ką man daryti? Aš nenoriu, kad jis išeitu pas kitą. Pasiėmiau telefoną. Ir įsijungiau susirašinėjimą su Zayn.
Kam:BAE💖
O mes laimingi kaip vaikai prie jūros krykštavom ilgai, žemė degė karštais sminduliais. Man atrodė nieks to nepakeis. O tam saulėtam pajūrį. Prabėgo mūsų meilės dienos svaigios.
Po kelių minučių suskambėjo mano telefonas dėl atėjusios žinutės.
Nuo: BAE💖
Minu aš ir tu mini tik gaila išsiskirti laikas. O kam sugriovei tas pilis lyg maža paika mergaitė. Tu pasakei sudie brangus, man rodos mūsų meilė baigiasi.Perskaičiau šitą žinutę. Ne tai, kad aš paika mergaitė, bet ir aš pasakiau sudie brangus. Viršūnė.
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...