Ryte, mane pažadino saulės spinduliai kurie tiesiogiai krito man į akis. Pradėjau ieškoti kito kūno. Bet jo neradau, dėl ko nuliūdau. Zayn pusė buvo paklota, atrodo jis čia net nemiegojo.Po kelių minučių mano visas skrandžio turinys sukilo, ir aš bėgte nubėgau iki tualeto. Atidariau dangtį ir pasilenkus pradėjau vemti viena ranka pasilaikydama plaukus.
Po viso proceso išsiploviau dantis ir persirengiau į kombinzoną. Plaukus susirišau į kuoduką netvarkingą užsidėjau akinius ir išėjau susitvarkyti kambario.
Kaip supratau, pono Malik net namuose nėra. Puiku. Paklojau lovą, surinkau išmėtytus jo rūbus, ir sudėjau į skalbinių dėžę. Sudėjau ant lovos dekoratyvines pagalvėles. Po kelių minučių sukambo mano prakąstas obuoliukas. Zack.
-Labas rytas.- pasisveikinau su sūnumi. Zack nuo pat vaikystės buvo tas ramus vaikas. Kuris klausė tiek tėvų, tiek mokytojų. Jis mano kopija. Pati tokia kažkada buvau.
-Labas mama, žiūrėk tėčiui skambinau, bet atsiliepė kažkokia moteris. Norėjau pasakyti, kad atvažiuotu pasimti iš oro uosto, bet tik ji pradėjo kalbėti tėtis atėme telefoną ir atmetė ragelį. - Zack išdėstė viską.
-Palauk, Zack. Tu grįžai?- pirmiau paklausiau.
-Taip mama. Gal galėtum atvažiuot iki oro uosto?- greit nusileidau laiptais ir įsispyrus į sportbačius užrakinau namų duris.
-Aš atvažiuoju lauk.- padėjau ragelį. Užvedžiau automobilį ir užsisegiau saugos diržą. Po keletos minučių jau važiavau greitkelyje. Sustojau prie šviesaforo ir surinkau Zayn telefono numerį. Po kelių signalų atsilėpe užduses Zayn balsas.
-Ko?- piktai suurzgė.
-Kur tu? Zack skambino, tau.- įsijungiau laisvas rankas ir perjungiau bėgį.
-Aš darbe.- Zayn.
-Visą naktį? Zayn, Zack grįžo. Jis tau skambino atsiliepė kažkokia kalė, ir tu sakai aš DARBE? Po velnių kokiame tu darbe? - užšaukiau ant jo per telefoną.
-Nerėk!- pats užšaukė ant manęs. Išjungiau pokalbį. Po 30 minučių sustojau oro uosto aikštelėje. Vos išlipus lauk iš automobilio jį užrakinau ir nuėjau link pastato. Ieškodama savo vaiko.
<...>
Su Zack užsukom į parduotuvę. Zack pasiemė sausainių, guminukų bei traškučių ir kolos. O aš pasiemiau ledų ir sulčių apelsinų. Susimokėje išvažiavom iš aikštelės ir pasukau į dešine.
-Mam?- kreipėsi į mane Zack.
-Ką?- įsukau į kiemą.
-Ohh, man gėda pasakyti.-Zack paraudo.
-Sakyk, tik.- kumštelėjau jam į petį.
-Aš draugauju su Darcy, taip žinau ji Harry dukra! Bet man ji patinka nuo 14 metų!- Zack visas raudonas pasakė.
-Šaunu Zack! Džiaugiuos už jumis! - niekuomet negalvojau, kad mano sūnus susidės su Harry dukra. Pavalgę su Zack, nuėjau į miegamąjį, o Zack išėjo pas draugų. Sedėjau ant sofos ir laukiau pono Malik. Užmerkiau akis ir galvojau, kokių melų jis prisiruošęs bus.
Tikiuos, bet vienas bus įtikinantis. Atsidususi nuėjau iki virtuvės ir iš spintelės išsiėmiau stiklinę ir įsipyliau vandens. Visą turinį išgėriau keliais gurkšniais. Padėjau atgal stiklinę ir vėl nuėjau į svetainę.
Po poros valandų laukimo grįžo ponas.
-Kur buvai?-pirmi žodžiai pamačius juodaplaukį.
-Darbe?- kilstelėjo antakį.
-Visą naktį?- sarkaztiškai nusijuokiau.
-Miegojau svečių kambaryje. - truktelėjo pečiais.
-Neknisk proto tu man! Net lovą nesujaukta! Net rūbų nėra ant žemės! Kodėl kaip Zack paskambino atsiliepė kažkokia kekšė? Ir tu padėjai ragelį? - užšaukiau ant juodaplaukio.
-Na ir kas, kad nemiegojau namuose! Kas, kad atsiliepe kažkokia "kalė" ir aš padėjau tą sušiktą ragelį? - priėjo aršiau manęs. Ir sugrebė mano riešą. Ji suspauzdamas savo rankoje.
-Zack dvi valandas laukė tavęs oro uoste!- užšaukiau ant jo dar labiau. - paleisk mane!- sukošiau pro suspaustus dantis.
-Kol nesilaukiai tu buvai kitokia!- užšaukė ant manęs.
-O tu? Ką kitoks buvai? Tik susižinojes išvažiuoji iš namų nemiegi namuose! Ir drįsti man kažką sakyti? Didžiausia mano klaida buvo sutikti vėl susituokti su tavim!- sušaukus jam tai jis atleido mano riešą. Dėl ko aš laisvai galėjau užbėgti laiptais į mūsų miegamąjį. Kuriame užsirakinau duris ir sudribus į ant žemės pradėjau verkti.
Zack pozicija
Atsisveikinęs su Darsy, išėjau iš jos namų. Mano telefonas suskambėjo išsitraukiau jį iš kišenęs. Tėtis. Atsidusęs paspaudžiau atsiliepti.
-Klausau?
-Kur esi?- tėvas piktai paklausė.
-Einu namo.- burbtelėjau.
-Greičiau tada eik.- užšaukė per telefono ragelį, net telefoną reikėjo atitraukti nuo ausies. Po gerų dešimt minučių grįžau namo. Durys buvo užrakintos. Išsitraukiau raktus ir jas atrakinau. Namai atrodė lyg po karo. Viskas suversta.
-Kur mama?- pirmi žodžiai pamačius tėvą.
-Tavo motina kambaryje.- vos apversdamas liežuvį prakalbo. Žinoma girtas ir vėl. Pavarčiau akis ir užlipau į viršų. Pabarškinau į duris.
-Mam?- kreipiausi per duris į mamą.
-Zack?- mama greit atrakino duris. Ji atrodė iš ties baisiai nubėges tušas. Po akimis ratilai. Greit ją apkabinau.
-Mama neverk, juk negali jaudintis. - patryniau jos nugarą. Mama tik atsiduso ir šyptelėjo.
أنت تقرأ
I LIKE WOULD BAIGTA
أدب الهواةMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...