2.4

2.5K 120 6
                                    


Po savaitės

Atėjo ta diena, kaip Zack bus su Zayn. Nenoriu jam palikti vieno Zack. Bijau, kad jam kažką padarys. Paėmiau jo kelionių tašę, ir dėjau jam reikalingus daiktus. Perengiau Zack į švarius rūbus.  

Zayn pozicija

Pagaliau atėjo ta diena, kaip aš galėsiu susitikti su Zack. Aš jos taip ilgai laukiau. Turėsių visą diena jį vienas. Sustojau prie Ritos namų ir išlipau iš automobilio. Užrakinau automobilį ir nuėjau jos namų link. Įlipau į liftą ir paspaudžiau šešta mygtuką. Sustojus liftui išlipau ir susiradęs jos buto duris paskambinau į duris. Po kelių minučių jas atidarė juodaplaukė. Ji net plaukus nusidažė.

-Užeik, ir palauk tuoj įdėsiu Zack į kėdute. - mergina šaltai prakalbo ir apsisukus nuėjo į vaiko kambarį.

-Štai.- po kelių minučių atnešė Zack.- Iki aštuoniu turi būti parveštas. Viską surašiau ant lapo, kada valgyti ir ką duoti bei kam yra alergiškas. Neatveši iki aštuoniu kreipsiuosi į policija. - užsidėjau čempiono kuprinę ant peties ir išėjau lauk iš namo.

<...>

Sumasčiau nuvažiuoti iki mamos. Jos bus laimingos pamačiusios mano sūnu. Mano vaiką. Zack.  Sustojau kieme. Mano tėvai atsikraustė į Amerika kartu su manim. Sakydami, kad nenori leisti man vienam būti didelėje šalyje. Apėjęs savo automobilį iš galo atsegiau Zack ir paėmiau į rankas. Zack kaip metų ir  mėnesio, buvo labai ramus. Nei kalbėjo nei vaikščiojo. Jis tiesiog valgydavo žiūrėdavo arba miegodavo kas mane iš ties gąsdino. Pabarškinau į duris kelis kartus ir jas atidarė Waliyha. 

-Omg koks jis mielas!- sucypė ir paėme iš manęs Zack.

-Taip visa mano kopija.- nusivaipiau. Sesuo nusinešė Zack į kambarį kol aš nusimoviau batus ir pasikabinau kožą.

<...>

Laikrodis rodė, be puse aštuones. Laikas sūnų vešti namo. Ko aš nenoriu. Bet reikia, jei noriu dar su juo susitikti.

-Na man laikas, Zack parvešti pas Rita. - atsidusau.

-Sūnau, puikiai žinai, kad mes galime jį atimti iš Ritos.

-Mam, ne ji augino jį metus, o dabar aš atimsiu. Ne aš taip negaliu.- atsidusau.

Ritos pozicija

Tvarkiausi namus kol Zack buvo su Malik. Tikiuosi, jis parveš mano zuikutį sveika. Prisiminiau, kad šiandien dar netikrinau pašto dėžutės. Pagal mane šiom dienom turėtų ateiti atsakymas. Iš dakturų. Kurie tyrė kodėl Zack nevaikšto ir vis dar nekalba savo kalba.

Pagrėbiau nuo spintelės raktus ir įsispyrus į vansus išbėgau iš buto. Atrakinau dėžute ir gulėjo daug laiškų. Sąskaitos sąskaitos reklamos reklamos ir laiškas iš ligoninės. Parėjau namo užrakinau duris ir atsisėdus ant sofos jį praplečiau.

Zack Malik

Serga  Vaikų piktybiniu naviku. Ji reikia ko greičiau gydyti. Per dvi dienas būtina atvešti į ligoninę.

Ir tada supratau, kad mano sūnelis serga rimtai. Ašaros tekėjo veido. Greit surinkau Zayn numerį.

-Klausau?-Zayn.

-Z.. Zayn.. greičiau atvažiuok ir parvešk Zack maldauju..-verkiau ir pati springau ašaromis.

-Aš jau prie buto atrakink duris. Ir nusiramink.- Zayn bandė mane raminti. Atrakinau duris ir suklupus pradėjau verkti. Mano berniukas. Serga.

I LIKE WOULD BAIGTA Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang