Po metųKas nutiko per šiuos metus? Zack pasveiko, su Zayn esam kaip geri draugai. Mano meilė, jam liko. Tik nežinau ar Zayn mane myli.
Susidėjo su kažkokiu modeliu. Zack pas jį būna savaitgaliais. O šiandien penktadienis. Reiškias atvažiuos Malik pasiimti sūnaus.
-Zack!- pašaukiau sūnu. Zack per tuos metus žymiai pasikeitė. Pradėjo kalbėti ir vaikščioti. Kas mane be galo be krašto džiugina.
-Ka mamyte?- Zack atėjo visas murzinas nuo valgyto šokolado.
-Einam praustis tėtis atvažiuos. - Zack tik palinksėjo galvą ir ištiesė rankas į mane, kad jį paimčiau į rankas. Nupraususi aprengiau jį į švarius rūbus.
<...>
Išlidėjus Zayn, paskambinau. Cami, Sophia su Eleanor. Susitarėm sustikti mieste.
-Sveikos!- įėjusi į nandos pamačiau merginas ir sušaukiau.
-O ir mūsų mamytė atėjo. - nusijuokė El.
-Mhm aš dabar be vaiko.- atsisėdau šalia Cami.
-Kur einam?- Sophia.
-Einam į prekybos centrą man reik naujų batų, ir kelnių.- El.
-Einam, man reiktų kokios suknutės.- užsisvajojusi tariau. Praėjus gal dešimt parduotuvių nieko neradau. Įėjus į "Dress Mix" * kas esat buvusios Airijoj turit žinoti*
-Merginos kaip šita?- ištraukiau melsvos spalvos suknelę. Kuri buvo maždaug man iki kelių.
-Eik matuotis!-El sucypė. Pagrėbiau suknelę ir nuėjau į persirengimo kabina.
-Tu jau?-merginos sucypė. Nieko neatsakius pravėriau užuolaidas.
-Na kaip?- apsisukau ratu.
-Nuostabiai!-Cami suplojo rankomis. -Imsi?-Paklausė.
-Taip.- įėjau atgal ir persirengiau į savo rūbus. Susimokėjus su merginom nuėjom vėl į kavinę ir užsisakėm kavos ir valgyti.
-Ką manot apie merginų vakarą?- Sophia pakėle akis į mane.
-Aš už jei nebus Malik merginos.-suurzgiau.
-Pavydi?-Camila
-Pavydžiu.- negalvojus pasakiau.
-Omg tu pasakiai, kad pavydi Malik!- El sucypė.
-Mhm.. kas čia tokio? Jis mano buvęs. Mano vaiko tėvas.
-Ir tu ji vis dar myli.-Eleanor teškė faktą man.
-Myliu, bet kas iš to.- su šaukšteliu pradėjau maišyti savo latte.
-Tai parodyk, kad jis tavo. Kad tu jį vis myli. Girdėjau kaip Liam su Zayn kalbėjo apie tave. Ir sakė, kad tave myli. Bet tu jo ne. Ir jis dėl, to susidėjo su ta Hadid. Turi dar progą, jį atsikovoti. Jai myli kovok.-Sophia sukikeno.
-Ohh.. kad būtų taip lengva.- atsirėmiau į kėdes atlošą.
-Pirmadienį jums suorganizuosim ką nors. Zack pabus pas mus su Lou.- El nusišypsojo. Savo miela šypsena.
Zayn pozicija
-Zack, palauk manęs tėtis nespėja bėgti pagal tave.-nusijuokiau pagavęs sūnų į rankas.
-Teti kul mamyte?- sūnus apsikabino mane.
-Mamytė namuose, važiuojam pas močiutę?- šyptelėjau.
-Ne noliu, kad jūs su mamyte gyventumėt kaltu.- Zack lūpa pradėjo virpėti.
-Aš irgi to noriu, labai. Bet mama tikriausia nenori. - paglosčiau sūnaus galvą.
-Vakal mamyte velkė.-Zack apsikabino mane.
-Dėl ko?-paklausiau.
-Nes taves pasiilgo, aš noliu, kad tu gyventum kaltu su manim ir mama.- Zack dar labiau prisiglaudė. Aš irgi to noriu, ir labai.
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...