24oji.

2.7K 110 3
                                    

Ritos pozicija

Susikabinė rankomis vaikščiome Maldyvu gatvėmis. Įėją į pagrindinę aikšte mums pasitiko daug krautuvių ir kitokių parduotuvių.

-Kur einam mieloji?- Zayn.

-Einam ten.- parodžiau pirštu į mielą krautuvėle kurioje buvo manau suvenyrų. Kaip ir maniau tai buvo suvenyrų krautuvėle.

Zayn mamai paėmiau šaldytuvo magnetuką, ir maikutė kurioje užrašyta "Mano mama geriausė". Zayn tik pavartė akis kai jam ją parodžiau. Zayn sesutei Safaai paėmiau saldainių ir piešimo reikmetų. Wali ir Doni paėmiau makiažo.

O draugam visokių nesąmonių kurios atrodė tuo metų labai įdomios. Niall tai paėmiau saldainių, nes žinau kaip jam patinka maistas. 

-Žinai širdele, tu rūpinies draugais savo šeima, bet ne manim.- Zayn apsimena nuliūdusiu.

-Ei mažuti.. atsiprašau netyčia.- jaučiu kaip mano skruostai raudonuoją.

-Pakartok.- Vaikinas sukrizena.

-Mažuti.

-Dar kart.- šypsosi.

-Mažutiiiii.- nusijuokiu ir priėjus pabučiavau trumpu bučkiu.

-Mhmmm.- nusijuokia.

<...>

Sedėjom abu viešbučio kambarį ant sofos ir mirėm iš karščio. Nes tiesiog taip karštą, kad iškepti galima.

-Einam pasideginti?-Zayn.

-Per daug karšta.- nusivaipiau.

-Nesivaipyk, nemylės berniukai.

-Pff mane jau myli.- užlipu jam ant kelių ir pabučiuoju jo kaklą. Zayn kaip atsaku pradėjo žymėti mano kaklą taip 100% padarydamas žymę.

-Zayn, vėl palikai kalių žymę.-atsidusu.

-Tai ne kalių žymė,aš žymiuosi teritoriją. Kad joks asilas nespoksotų į tavę ir nenužiūrėtų. - pavartė akis.

-Nevartyk akių. Mergaitės nemylės.-sukrizenau.

-Nekopijuok manęs.- nusijuokęs atsistojo.

-Kur tu?

-Aš noriu ledų einam?-Zayn.

-Nuo kadu tu mėgsti ledus? - pažiūrėjau į jį kaip į kitą žmogų.

-Nu ką man karštą.- nusijuokęs paėmė mano ranką ir išsivedė iš kambario.  Susirade ledų krautuvėlę nusipirkom ledus.

Zayn pasiėme vanilinius, o aš kaip visad
šokoladinio skonio. Susimokėja, išėjom lauk ir Zayn sukabino mano ir savo rankas.

-Įsivaizduoji jau rytoj namo.- Zayn atsiduso.

-Jo, ir aš pasiilgau Boso jau. - Iš ties pasiilgau to šuns. Kuris moka mane prajuokinti.

-Rita?

-Zayn?

-Aš myliu tave, mažute.-Zayn sustojojęs atsisuko į mane ir pabučiavo. Atsitraukus sušnabždėjau į jo putlias lūpas.

-Ir aš tave myliu mažuti.- apsikabinau jo kaklą abijomis rankomis. Ir taip atsitiko, kad mano ledų porcija atsirado Zayn galvoje. Upsy.

-Ritas kas čia buvo?

I LIKE WOULD BAIGTA Donde viven las historias. Descúbrelo ahora