Zayn pozicijaGrįžom vakar vakare su Rita iš uosto ir nuėjom iš kart miegoti. Na gerai gerai ne taip ir iš kart. Tiesiog išpildžiau svajonę su ja pasimylėti ant stalo. Dabar sėdžiu posedžių salėje ir mirštu iš nuobodulio.
-Malik, siūlyčiau parduoti man savo akcijas. Viešbučių turi savo namaą sūnų bei žmoną...- neleidau jam baikti nutraukdamas senį.
-Džim aš tau siūlau parduoti savo akcijas. Nes tu vistiek nieko neišmanai ir visas tavo "darbas" nueis tik į bandrotą.- pašaipiai prakalbau.
-Malik juk liksi nieko nepešes. Tad geriau parduok man tas akcijas. Ir tau rami galva.
-Mano vietoj sedėsi tik per mano lavoną aišku?- atsisukau į seną pirdžiu ir sugrežiau dantimis. Po posedžio išėjau iš posedžių salės piktas kaip bitė. Mat senis iš rimto nori mane nuversti.
Po darbo užsukau į parduotuvę. Nupirkti Ritai vaisių ir šokolado. Įėjęs į parduotuvę pagrebiau krepšelį ir nupėdinau iki saldumynų skyriaus.
Nežinodamas kokio ji šokolado nori paėmiau tris baltus du juodus tris pieniškus. Pagrebiau dar guminukų ir zefyrų maišelį. Dėl kurių ji miršta. Nuėjęs iki vaisių skyriaus. Paėmiau bananų, obuolių ir braškių. Susimokėjas už prekes parvažiavau namo. Kur mane pasitiko prie laiptų gulintys Wanson ir Puma. Šunys mane pamatė pradėjo loti. Taip išduodami Ritai, kad aš grįžau namo.
<....>
Su princesė, sedėjom lovoj ir kalbėjom su Zack, kuris pasakojo kaip jam faina būti pas močiutę.
-Šūdas pamiršau!- Zack pašoko iš lovos.
-Zack žodynas!- Rita sušaukę ant sūnaus net per skype.
-Atsiprašau mama!- atšaukė Zack, ir iš stalčio ištraukė savo marškinėlius.
-Mama?- Zack kreipėsi į Ritą.
-Taip Zack?
-Žiūrėk ką tėčiui turiu. - sūnus parodė marškinėlius su Justin atvaizdu ir jo parašu.
-Juokauji?- rimtai paklausiau sūnaus.
-Sorry tėti, bet ne. Sutikes jį gatvėje negalėjau praeiti. - berniukas su Rita juokėsi. O aš sedėjau piktas. Gražu. Tuo pačiu metu į lovą įlipo Boo.
-Boo!- Zack pamatės katiną nusijuokė.
-Galiu, išduoti tavo Zayn paslaptį?- Rita kreipėsi į mane.
-Ne negali!- rimtu žvilgsniu nužvelgiau savo žmoną.
-Tavo tėtis žiauriai rūpinasi šiuo storu katinu!- Ritai ir Zack tai atrodė juokinga, o mane nelabai. Todėl pakilau nuo lovos ir išėjau į balkoną. Iš džinsų kišenės išsitraukiau cigaretes. Ir vieną iš jų užsikūriau su žiebtuvėliu. Pridegiau ją ir įsidėjau tarp lūpų įtraukdamas nuodų į save. Ir juos išspūsdamas į orą.
Kitą rytą atsikėliau, su bloga nuojautą. Todėl iš kart susiruošiau į darbą. Net nepranešdamas to Ritai. Užsikūriau savo audi r8 ir išvažiavau link viešbučio. Sustojas prie raudono šviesaforo spalvos, laukiau kol jis persijungs ir galėsiu toliau važiuoti. Per radiją grojo kažkokia daina. Kurios nesu girdėjas. Mano pirštų pagalvėlės tukseno muzikos ritmą į automobilio vairą.
Atsidariau langą ir išsitraukiau cigaretę ją uždegdamas. Persijungiau į trečią bėgį ir nuvažiavau link darbo. Sustojau automobilių požeminei aikštelėja ir įlipęs į liftą pakilau į reikiamą aukštą.
Praėjus pusei darbo dienai, nei kart neskambinau Ritai, kaip ir ji man neskambino. Mano veide buvo pyktis. Buvau piktas net nežinau kodėl. Lauke švietė debiliška saulė. Kuri kėle man didesnį pykti. Laikrodžiui rodant penktą valandą. Susiruošiau namo. Šiandien atleidau tris žmonės. Vieną dėl jo tinginiavimo antrą dėl to, kad neatlieka darbo laiku, o trečia net nežinau kodėl.
Grįžes namo įsukau į namų kiemą. Namų kieme stovėjo Ritos ir Eleanor automobiliai. Reiškias turime svečių. Mane pasitiko Wanson su Puma vos atidarius namų duris. Namuose girdėjosi merginų juokas. Atsidusęs įėjau į namus nusispyriau batus ir pasikabinau švarką.
Su kuriuo einu į darbą. Batus įdėjau į batinę. Perbraukiau per plaukus su ranką ir nuėjau į svetainę. Merginos sedėjo ant žemės prie TV ir gerė raudoną vyną. Ar kažką panašaus. Eleanor išgirdus kaip praeinu pro jas pasisveikina. O aš tik palinksiu galvą. Girdėjau kaip ji klausė Ritos, kad man. Rita tik sušnabžda, kad nežino ir toliau plepa su drauge. Kol aš tuo metu maudausi po lediniu vandeniu, norėdamas prablaškyti savo mintis.
KAMU SEDANG MEMBACA
I LIKE WOULD BAIGTA
Fiksi PenggemarMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...