Zayn pozicija.
Po kelių dienų, nuvažiavau kur gyvena Rita, bet durų nieks neatidarė. Už jų girdėjosi tik šuns lojimas. Kelis kartus pabarškines, bet atsakymo negavau. Paskambinau į kaimynų duris, gal turi raktus.
-Kažko ieškote?- paklausė senyvo amžiau moteriškė.
-Sveiki, esu Ritos draugas. Ji prašė, kad išvesčiau šunį į lauką, bet va raktų nepaliko. -greit sumaliau kažkokie pieva.
-Oh palauk jaunuoli, aš atnešiu.- po kelių sekundžių įėjaų į butą. Šuo pradėjo loti, ant manęs. Nieko keisto. Įėjau į Ritos kambarį. Nieko neradau keisto. Tik mūsų dviejų nuotrauką.
Įėjau į vaiko kambarį. Jame vyravo mėlyna spalva. Ant spintelės buvo išsiuvinėtas metrikas. "Zack" Gimimo diena "Sausio 13" viena diena po mano. Veide atsirado šypsena. Radau jo gimimo liudijima.
Mama "Rita Malik"
Tėvas -
Vaiko vardas - "Zack"
Pavardė - "Malik"Mano veidė dar labiau atsirado šypsena. Aš taip ir sakiau, kad šis vaikis mano yra. Paėmiau nuo stalo, jo čiulptuką ir įdėjau į maišelį. Vis dėl to padarysiu DNR tyrimus. Kad turėčiau jei įrodymus. Išėjus iš mažylio kambario ir suradau virtuvę, įpyliau šuniui vandens ir suradęs sausą ėdalą įpyliau jo. Paėmiau rašiklį nuo spintelės ir lapą.
Mieloji.
Aš taip puikiai žinojau, kad tas vaikas mūsų kraujas ir meilės vaisius. Žinau, kad esu kiaulė kuris tave įskaudino prieš du metus. Bet tu vistiek būsi mano. Zack"ui reikia abiejų tėvų, ne vien mamos. Todėl noriu suteikti jam visa savo meilę. Žinau, kad tu pyksti, kad tada prieš du metus tave įskaudinau. Atsiprašau, bet taip reikėjo. Mažute, nepyk. Aš padarysiu viską, kad vėl būtum mano.
P.s tavo šuo pagyvens pas mane kol tu grįši. Nes matau pagal daiktus, kad esi išvykus.
P.s.s numeris tas pats.
-Tavo Zen myliu♡
Prikabinau lapą prie šaldytuvo ir pasiėmiau nuo spintelės šuns pavadėlį ir užkabinau už ankaklio ir užrakinęs namų duris išėjau iš namo.
<...>
Ritos pozicija
Su Zack išlipom iš lėktuvo, po triejų dienų viešnagės Los Andžele. Mažyliui sukilo temperatūra todėl, kad ir kaip gaila mums teko grįšti čia.
Sumokėjus taxsistui užsimečiau ant peties kuprinę ir Zack tašę. Paėmiau automobilinę kėdutė su sūnum ir nuėjom namo. Namuose nesigirdėjo Pumos lojimo.
-Puma?-sušaukiau. Nieko. Susierzinusi nuėjau į virtuvę nieko. Kur ji po velnių? Ant šaldytuvo radau laišką.
Mieloji.
Aš taip puikiai žinojau, kad tas vaikas mūsų kraujas ir meilės vaisius. Žinau, kad esu kiaulė kuris tave įskaudino prieš du metus. Bet tu vistiek būsi mano. Zack"ui reikia abiejų tėvų, ne vien mamos. Todėl noriu suteikti jam visa savo meilę. Žinau, kad tu pyksti, kad tada prieš du metus tave įskaudinau. Atsiprašau, bet taip reikėjo. Mažute, nepyk. Aš padarysiu viską, kad vėl būtum mano.
P.s tavo šuo pagyvens pas mane kol tu grįši. Nes matau pagal daiktus, kad esi išvykus.
P.s.s numeris tas pats.
-Tavo Zen myliu♡
Po velnių jis buvo bute. Kokia jis teisę turi? Lysti į mano asmeninį gyvenimą? Po velnių. Dar mano šuo pas jį. Sugrėčiau dantimis ir surinkau Malik numerį.
-Malik klauso.
-Kur mano šuo po velnių?- sugrečiau dantimis?
-Pati jį palikai vieną namuose. Beje norėčiau susitikti su Zack.
-Net nesvajok, nereikėjo metus ir mėnesį dabar užsireikė jau.- suuzgiau.
-Tu man nesakei, kad laukiesi!- sušaukė.
-Oi atsiprašau, ne aš išėjau dulkinti kitų. Pats mane palikai! Tad Zack negausi! Jis mano vaikas, jam užtenka ir mamos! Nes tėvui reikia tik vieno! SEKSO! Ir gražink šunį. Nes kreipsuosi į policiją, kad įsilaužiai ir pavogiai šunį.- padėjau ragelį surėkus paskutinius žodžius.
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...