Po dviejų metų.
Parėjau namo tyliai ant pirštų galų, bet tai nesustabdė Pumos lojimo.
Puma yra bišonų veislės kalytė. Kuri įsigyjau atvykusi į Ameriką. Kodėl į Ameriką? Tikriausia todėl, kad čia jo nesutiksiu.Šalis didelė. Ir tai mažina šansus visus. O kalbant apie meilę. Meilė liko ir niekur nepražuvo.
-O jau grįžote. - mane pasitiko Betty. Betty 17 metų panelė, kuri prižiūrį Zack. Zack yra mano sūnus.
Tai Zayn sūnus, apie kūrį jis nieko nežino. Nenoriu, kad sužinojęs apie jį atimtų jį iš manęs.
-Mažuti mano.- ištiesiau rankas, kad galėčiau paimti sūnelį iš Betty. Atsisveikinusi ir susirinkusi daiktus mergina išvyko. Dar prieš tai daviau jei rytoj laisvą dieną. Susidėjus maistą į šaldytuvą paėmiau Zack į rankas ir nusinešiau ant lovos jį perenkti.
Zack yra metai ir mėnuo. Išsiskyrusi su Zayn, ir persikrausčiusi čia mane rytais pykino, viskas neįtiko. Tad nusprendžiau nueiti pas gydytoją ir tada sužinojau, kad manyje gyvena mažylis.
Zack yra Malik kopija. Rudos akys, tamsūs plaukai, o ką kalbėti apie veido brožus ir didelį valgymą. Persirengus Zack susikroviau jo kelionių tašę ir susiruošiau pati. Nusprendėm, kad pats laikas būtų išlįsti į gatvę. Žinomą prasidės vėl burbulai. Bet juk mano vaikas turi pamatyti pasaulio. Įsispyriau į basutes ir atrakinus buto duris išsistūmiau vežimėlį su mažyliu.
<...>
Sustojom parke, buvo nuostabus oras. Paukščiai saulė ir pilnas parkas vaikų. Ko gali dar reikti? Puma trynėsi man prie kojų, bet aš jos negalėjau paleisti. Nes vėliau reiks bėgti pagal ją. Bėje čia parkas vaikų, o ne šunų. Grįžtant namo užsukau į prekybos centrą. Į mane atsirenkė vaikinas.
-Aš atsiprašau. - atsiprašė. Jo balsas toks pažįstamas. Kaip jis pakėle akis jose buvo liūdesys. Tai Zayn. Tai Malik. Jis čia.
Greit paėmiau vaikiškų servetėlių ir susimokėjus išskubėjau su sūnumi namo. Nenoriu, kad jis mane pamatytu su Zack.
Parėjus namo paguldžiau į lovelę Zack, o pati nuėjau į virtuvę. Pasikviečiau šiam vakarui Cicile su Camila. Kurios sutiko ir turi pasirodyti, bet kuriuo laiku. Nuskambus namų skambučiui pasigirdo ir Pumos lojimas.
-Šha Puma!- subariau šunį ir atrakinau buto duris. Pro jas įėjo merginos mane apkabindamos. Žinau,kad Zack garantuotai atsikėlė, bet nėjau. Nes jis taip užmigs atgal. O jai jam pasirodysi, jis nuspręs, kad laikas jam keltis.
-Kur Zack?-Cami
-Miega, kavos, arbatos ar sulčių?- pažiūrėjau į merginas kurios iš rankinių ėmesi vaišias.
-Mes su Ci imsim šampano.- Cami susijuokė ir iš rankinės išsiėme butelį šampano.
-Tau pasiūlytumėm, bet tu juk negeri. -Ci.
-Jop aš sulčių.- sukrizenau ir padaviau joms taurės, o sau įsipyliau sulčių.
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...