-Ar jauti dar kažką man?- paklausiau rudaakio žiūrėdama jam į akis. Jo šypsena atsirado lūpuose.
-Na?
___________
-Rita, jei mylėčiau dabar būčiau čia? Manai nesupratau šito iš Louis? Jis man viską papasakojo.
-Aš..aš.- nežinau ką jam pasakyti daugiau.
-Mažute, girdi aš tave myliu. Aš tave dievinu, kaip ir mūsų sūnų. Kuris yra pats mieliausias. Aš jus myliu, dėl jūsų gyvybę savo net paaukočiau. - Zayn pasakyti žodžiai kirto man į širdį ir aš pradėjau verkti.
-Ei mažute, ko verki?-Zy.
-Tai nuostabu, Zayn. Myliu tave.- priėjau dar arčiau jo ir pabučiavau į jo šlapias lūpas.
<...>
-Mažute, aš noriu į tualeta.- Zayn bandė pasikelti nuo lovos.
-Daryk čia, nenoriu, kad paliktum mane. - įsikabinau dar stipriau į Zayn kūną.
-Girdi, girdi mane mažute? Aš niekad NIEKAD tavęs daugiau nepaliksiu nei tavęs nei Zack. Nes jūs mano šeima.- pabučiavo į kaktą mane.
-O dabar maldauju, leisk man nueiti iki tualeto, nes pridirbsiu į lovą.- greit paleidau Zayn ir atsiguliau į lovą nusišypsodama. Išmiegoja sodyboje sumastėm, kad laikas važiuoti namo.
-Rita?- Zayn ranką gulėjo ant mano šlaunės ir glostė ją.
-Taip?- atsisukau į juodaplaukį.
-Aš turiu dar išsiskirti su Gigi.- nusisukau nuo Zayn ir atsidusau.
-Pirmyn, skambink ir pasakyk jai, kad viskas baigta.- ištiesiau jam jo telefoną. Zayn paėmė savo telefoną ir surinko numerį.
-Gigi?
-Aš norėjau, tik pasakyti, kad tarp mūsų viskas baigta. - po šių žodžių Zayn padėjo ragelį ir atsisuko į mane.
-O dabar gausiu bučkį?- Zen.
-Nežinau...-apsimečiau, kad galvoju.
-Nu mažutee.- pratesę E raidę.
-Tu buvai blogas.
-Dabar būsiu geras.- jo akyse matėsi jo meilė man. Pasilenkiau į jo pusę ir suliečiau mūsų lūpas mažam bučinukui.
-Mhmmm prie to galima priprasti.- Zayn apsilaižė lūpas. Atvažiavus pas Louis pasiėmem Zack ir išvažiavom namo. Zack visą kelią klausėsi kažkokių dainų. Per diską kurį jam nupirko Tommo.
-Mamyte pagarsink!- sušaukė sūnus iš galo. Atsidususi pagarsinau dainą. Zack bandė dainuoti, bet ne kas gavosi dėl ko jis nusivylė. Grįžus į mano namus, Zack nubėgo į savo žaislų kampą, o mes su Zayn pradėjom daryti vakarienę.
-Ką manai apie picą?- Zayn.
-Su cola filmais?-aš.
-Filmų maratonas?-Zayn nusijuokė.
-Taip!- išvirau košės Zack. Nes negalima Zack picos. Po valgio Zack nunešiau numaudytis. Numaudžius aprengiau jo pižamą.
-Kul mano kate?- Zack lūpa atkišo ir buvo jau prie verkimo ribos.
-Katukas liko tikriausia pas krikšto tėti ar tėti namuose. - Zack akyse matėsi krikštoliniai lašeliai. Dėl ko aš jį paėmiau į rankas. Pradėjau į supti. Po kelių minučių sūnaus akys pradėjo merktis ir jis užmigo.
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...