2.16

1.9K 101 9
                                    

Ryte, vos atsikėle Zayn pareiškia, kad vykstame pas gydytoja. Dėl ko aš negalėjau pasakyti ne nors ir kaip norėjau. Dabar sėdim abu su Zayn prie daktaro durų ir laukiame kol mane pakvies.

-Rita Malik? Užeikite.- daktarė pakviečia į vidų. Šitą daktarė Zayn"ui rekomendavo jo mama.

-Tai kas nutiko?- maloniai nusišypso daktarė.

-Na, vakar pasidariau tris neštumo testus, tu teigiami, o vienas ne. Todėl mano vyras šiandien primygtiniai sakė apsilankyti pas jus.- suspaudžiu Zayn ranką.

-Na tada, nusimaukite megztinį ir atsigulkite štai ten.- daktarė parode ranka.

- Na pažiūrėkim ką čia turime. - ant mano pilvo užpylė šaltą gelį.

-Na,  sveikinu jaunieji tėveliai.- daktare ant mano pilvo uždėjo tris servetėles nusivalyti tam visam geliui. - išrašiau jums vitaminų, ir norėčiau po mėnesio jumis vėl čia pamatyti.

Po to grįžom namo sustojom į prekybos centrą. Kur Zayn nuėjo nupirkti sveiko maisto ir vitaminų. Mane užrakindamas sušiktame mašinoje. Kas mane nervina. Net oro šviežio nėra.

Zayn parėjus nusisukau į kitą puse. Ir atsirėmiau galvą į langą. Visą kelią automobilyje buvo mirtina tyla. Tik grojo per radija kažkokia daina. Bet ir ji nepadarė jaukesnės ramybės. Įvažiavus į namų kiemą.

Ir užgesinus Zayn mašinai išlipau lauk. Atsirakinau duris ir nusispyriau vans sporbačius. Pasikabinau džemperį. Užlipau laiptais į antrą aukštą ir pirmu taikiniu nuėjau į vonią.

Nusiploviau veidą. Susirišau plaukus į netvarkingą kuoduką. Ir persirengiau į trenigus. Šokau į lovą. Pasiėmiau nuo spintelės telefoną kuri buvau palikus krautis. Surinkau Zack numerį.

-Klausau?

-Labas Zack!

-O mama! Kaip jūs?

-Viskas mums gerai, tik turim tau naujiena. -šyptelėjau, bet jis to nematė.

-Kokia?

-Turėsi arba brolį arbą mažą sesute.

-Jei vėl juokaujat iš manęs, tai nejuokinga.

-Ne Zack, šį kart rimtai. Tėtis norėjo tau pasakyti, bet aš pirma paskambinau. Jis tikriausia rūko kur nors už kampo kaip visad.- pavarčiau akis. - beje močiutei nepasakyk.

Dar pakalbėjus su Zack, atsisveikinom. Žinoma Zack užsimanė namo. Nes ale nori grįšti. Bet čia dėl to, kad laukiuosi. Zayn parėjo į namus su dideliu trenksmu. Atsidususi palindau po kaldra. Nors buvo tik 12am. Dienos bet vis tiek nuėjau miegoti.

I LIKE WOULD BAIGTA حيث تعيش القصص. اكتشف الآن