2.7

2.3K 112 3
                                    

Zayn pozicija.

Užmigau vakar pats migdydamas Zack. Zack miegojo apsikabinęs mano ranką. Nenorėdamas prižadinti sūnaus. Atsargiau išlipau iš lovos. Apsirengiau savo naminius trenigus ir atsisėdau į lovą. Suskambęs mano telefonas prižadino Zack.

-Po velnių- nusikeikiau ir susiradęs telefoną atmečiau skambutį. Paėmiau Zack į rankas.

-Labas mažyli.- Berniukas pasitrynė savo akytes.

-Teti!- džiaugsmingai apkabino mane, dėl tokio jo poilgio iš mano lūpų pabėgo juokas.

-Čempione!- apkabinau sūnų.

-Einam valgyti?- paklausiau aprengęs sūnų. Berniukas tik palinksėjo galvytę.

<...>

Pavalgius vėl mano telefonas pradėjo skambėti. Susierzinęs paėmiau jį į rankas. "Tomlinson"

-Klausau?-aš.

-Pagaliau! Atsiliepei, galvojau eiti į policiją. Ir sakyt, kad ieškotų tavęs ir Zack. - Tomlinson.

-Kaip juokinga Tomlinson.- nusijuokiau sarkaztiškai.

-Einam prie reikalo. Yra toks dalykas, man liepė paimti Zack, o tau važiuoti į  kažkokį namelį prie miško. Nu krč atsiūsiu adresą žinute. O Zack pas tave bute?- Tommo.

-Tau savo vaiko, nepatikėsiu tegul El atvažiuoja. - pasakiau rimtai.

-El girdėjai! Jis manim nepasitiki. Atrodo užmušiu savo krikšto vaiką!- Lou pasiskundė.

<...>

Kai Lou su El atvažiavę pasiėme Zack, o man davę adresą liepė važiuoti. Ir nieko neklausinėti.

Sustojau prie didelio medinio namo. Name buvo tamsu.

Ritos pozicija

Merginos nesakė, kad bus taip gražu.  Laikrodis rodė po šešių dešimt. Zayn dar nebuvo atvažiavęs. Išjungiau visas šviesas ir atsisėdau ant sofos. Sakiau, netikusi mintis. Po kelių į kiemą įsuko automobilis. Neįjungiau šviesos. Jaučiuosi šūdinai. Bijau, kad Zayn mane atstums.

-Ar yra kažkas?- po kelių minučių pasigirdo juodaplaukio balsas. Tylėjau.

-Aš Tomlinson tave užmušiu.- girdėjosi jo balsas.- kur po velnių tas jungtukas?- paklausė savęs pats. Tylėjau toliau. Net nežinau kodėl. Įsijungus šviesai toliau sedėjau ant sofos. Zayn žingsniai artėjo.

-Kas čia per?- paklausė pats savęs vėl.-Gigi čia tu?- vaikino balse girdėjosi nuostaba?

-Ne čia Rita.- atsistojau iš po lėto ir atsisukau į jį. Zayn buvo šokiruotas.

-Taip ir tylėsi?- pradėjau eiti link jo. Mano aukštakulnių garsas vis aidėjo per tylią patalpą.

-Aš.. aš nežinau ką pasakyti.- Zayn akys lakstė per visą patalpą.

-Turiu tik vieną klausimą, Zayn.- atsistojau prie pat vaikino. Žinoma buvau vis tiek žemesnę už jį. Todėl juodaplaukis gavo nuleisti galvą.

-Klausau tavęs.- apsilaižė savo lūpas.

-Ar jauti dar kažką man?- paklausiau rudaakio žiūrėdama jam į akis. Jo šypsena atsirado lūpuose.

-Na?

I LIKE WOULD BAIGTA Where stories live. Discover now