2.11

2.2K 98 0
                                    


Ištraukiau, iš pirkinių maišo Zayn mėgstamiausius sausainius ir šokoladą.

-Zayn?- pašaukiau vyrą.

-Taip?- atėjo rankose laikydamas Boo. Zayn iš pradžių buvo prieš Boo namuose. Nes mes ir taip turim du šunis. Puma bišono veislės šuo, o Wanson vokiečių dogas.  Pagal jį mes ir taip leidžiam viską Zack auginti. Bet aš pati išzyziau, o dabar ponas Malik pats jį laiko rankose.

-Tai, sakai Boo myli?- pakėliau antakį.

-Tave labiau. Mmmm man sausainiai ir šokoladas?

-Ne Boo. Aišku, kad tau kvaileli. Su Zayn prisinešėm maisto į svetainę ir abu su dribę įsijungėm filmą. "Savižudžių būrį" * šiaip aš jo ir dabar nesu mačiusi:D*. Užmigau filmui tik įpusėjus.

Zayn pozicija

Pasibaigus filmui, paguldžiau Rita ant sofos ir užklojau pledu. Namuose nebuvo taip šaltą, bet apsiklojus jaukiau.

-Puma,Wanson!- pašaukiau šunis. Laikrodis rodė po devynių dešimt. Pats laikas tuos du išvesti į lauką. Nes vėliau, reiks ryte valyti jų dovanėles. Uždėjas šunims pavadėlius atidariau namų duris ir pagrėbiau greit pagrėbiau dar raktus namų ir džemperį. Lauke nebuvo taip ir šiltą. Vis dėl to tik vasaros pradžia. Apėjęs toliau nuo namų paleidau šunis pasilakstyti, o pats atsisėdau ant suoliuko. Visad šunis išvesdavo Zack, bet dabar tikriausia aš juos vesiu lauk.

-Viskas draugužiai einam namo- sušaukiau ir abu šunys prisitatė prie mano kojų. Prisegiau su pavadėliais ir parėjom namo per dešimt minučių. Atrakinau duris namuose tylą. Tik tas katinas vaikšto po namus kaip vaiduoklis. Įpyliau visiems trims vandens ir sauso ėdalo. Rita miegojo ir nieko nejautė. Nenorėdamas žadinti atsargiai pakėliau ant rankų ir nusinešiau į miegamąjį.

Paguldžiau į lovą ir numoves jos kelnes ir džemperį apklojau kaldra ir pabučiavau į skruostą. Pats nuėjau į vonią ir nusimaudžiau po drugnu vandeniu. Apsimoviau savo pižamines kelnės ir įlipau į lovą.

-Myliu tave, mažute.-  pabučiavau jos kaklą ir apsikabines per liemenį užmigau.

Ryte atsikėliau nuo per didelio karščio. Visai pamiršau užtraukti užuolaidas. Rita miegojo apsikabinusi pagalvę ir šypsojosi kažką tikriausiai sapnuodama. Išlipau tyliai iš lovos. Nusiprausiau ir išsivales dantis persirengiau į kitus rūbus. Nulipau laiptais į apačią.

Puma su Wanson prisistatė prie mano kojų, o ponas Boo miegojo ant mūsų sofos. Tingėjau šį rytą šunis vedžioti todėl išleidau juos į galinį namo kiemą. Dėl ko Rita nebus patenkinta. Bet aš tikrai tingėjau juos išvesti. Padares pusryčius padėjau viską ant stalo. Paėmiau nuo spintelės lapelius ir tušinuką.

"Važiuoju iki Tomlinson. Myliu Z Xx"

Sustojau kieme, išlipau iš savo automobilio ir užsikūriau cigarete. Atsirėmiau į jį ir laukiau Tomlinson.

-Pagaliau!-pamates draugą sušaukiau.

-Eleanor, neleido išeiti nepamaitinus vaiko.- pavartė akis Tommo.

-Tai esi ant trumpo pavadėlio.- nusijuokiai.

-Ha ha ha Malik kaip juokinga.- Louis balse skambėjo sarkazmas.

-Tyliu.- bandydamas baigti juoktis pasakiau iškėles rankas į dangų.

-Geriau sakyk kas su ta šavalka?-surimtėjas paklausiau.

I LIKE WOULD BAIGTA Where stories live. Discover now