2.18

2K 105 16
                                    


Visą naktį prasivarčiau lovoje. Zack paskambino Zayn mamai, ir ji šiandien atskrenda raminti savo ponaičio. Su Zack važiavom iki prekybos centro pavalgyti, nes Zayn sudaužė visas lėkštes vakar.

Zack užsisakė blynelių su braškėmis, o aš Cezario salotų. Pavalgę susimokėjom ir grįžom namo. Namuose girdėjosi tik Pumos ir Wanson lojimas. Nusirengus laukinius rūbus nuėjau į svetainę kur sedėjo nuleides galvą Zayn ir ant jo šaukė jo mama.

-Po velnių, Zayn ar aš tave taip auklėjau su tėčiu? Kas tu per vienas? Ko tu šauki ant Ritos? Turit Zack turėsit dar vieną vaiką, ko tau trūksta? - šaukė jo mama. Jie manęs nepastebėjo kol iš mano lūpų nepabėgo kūkčiojimas.

-O ji tai jau šventa!- užšaukė Zayn dėl ko dar labiau pradėjau verkti.

-Palauk, tu jai užstatei antrą vaiką! Tu jai gadini gyvenimą! Per tave ji buvo komoje tris mėnesius! Per tave ji augino Zack iki metukų viena! Tu atsiradai tik kada? - toliau šaukė ant jo.

-Tu turi pasirinkti Rita ar tos kalės! Kurios nebus kaip tau bus sunku! Kurios nori tik tavo pinigų!- Zayn mama toliau mosikavo rankomis. Taip, jis vėl išdavė mane su kita. Per 15 metų tai ne pirmas kartas, bet visad atleisdavau, bet šįkart to nebus.

-Zayn, malonėk susirinkti savo daiktus..- - kūkčiodama pasakiau ir išėjau iš svetainės. Įėjau į svečių kambarį ir dar labiau pradėjau verkti. Uždėjau savo ranką ant pilvo, ir paglosčiau jį.

-Užauginau Zack, užauginsiu ir tave mažuti.- nusivaliau ašaros, kurios bėgte bėgo mano skruostais.

Praėjus gerom trijom valandom, Zayn namuose nebebuvo. Atvažiavo Louis su Niall ir surinko jo daiktus, dėl ko aš esu labai laiminga. Jis nenori būti su mumis. Tai ir nereikia.

Zack išėjo vėl pas Darcy, o aš sėdžiu su Zayn mama ir žiūrim romantiškus filmus. Rytoj atvyksta Zayn tėtis su Safaa Doni ir Wali. Sakė pabus iki rugsėjo mėnesio, o gal ir vėl persikraustys čia gyventi, nes norės dažniau matyti anūkus.

Po filmo Zayn mama nuėjo miegoti, o aš pasiemiau savo Boo ir glosčiau jo švelnų kailį. Kol mano akys apsunku ir užsnūdau ant sofos.

Zayn pozicija

-Louis dar pasakyk, apie ją ką nors trenksiu!- užšaukiau ant draugo. Jai priėme truputį pagyventi nereiškia, kad turi teisą ir moralus skaityti.

-Zayn, ji laukiasi! Tu su ja pragyvenot apie 17 metų! O tu ją kaip šunį per bortą permeti! Dėl trumpesnio sijonėlio!- vėl jis savo.

-Oh palauk, ar aš draugaujant su Eleanor ją išdavinėjau su Daniella? Ne aš!

-Oh tu šitaip?! Blet draugas! Aš tave priimu, bandau išsaugoti tavo šeimą, o tu šitaip? Žinai Malik užsikrušk! Vėliau neverk man ar El ant peties, kad Rita nori skyrybų! Kaip ji su tokiu mulkiu tiek laiko gyveno!- draugaus tieškė faktą į veidą. Ir apsisukdamas užtrenkė buto duris.

Ah taip jis man leido bute gyventi, kol susirasiu kažką savo. Butas buvo trijų kambarių. Du miegamieji svetainė virtuvė ir vonios kambarys. Trenkiau su kumščiu į siena. Jie dabar visi susimokė. Kaip nenuostabu. Niall su Louis atvežė surinkę mano daiktus.

Zack manęs nekenčia, norėjau, kad su manim atvažiuotu čia, bet jis ne aš liksiu su mama. Kuri mane myli, ir nepadeda ragelio kaip tu. Dabar visad tai prikiš. Bet aš nebūsiu aš jei iš jos neatimčiau Zack ir to vaiko kurio laukiasi.

Mat Zack paskambinęs mano mamai viską papasakojo, o ji jau kitą dieną stovi prie namo durų. Žinoma atskaitė moralą, bet man atsibodo ta nelaisvę. Man tik 35 metai žmonės! Man reikia laisvės. Su tomis mintimis kritau į lovą. Lovą buvo iš ties minkšta.

I LIKE WOULD BAIGTA Where stories live. Discover now