18oji

3.2K 144 0
                                    

-Rita nekreipk dėmesio jį jas, jos senai matė Zayn todėl taip šneka. -Zayn mama puolė viską aiškinti.

-Broli, broli.- Zayn glėbyje sucypė Safaa.

-Ką zuiki?- Zayn pašiaušė jos plaukus.

-O ta mergina, tavo draugė?

-Ne zuikuti, ji mano žmona,- juodaplaukis nusijuokė.

-Ir jūs turėsit mažų leliukų?- vėl paklausė vaikino.

-Kažkada taip, bet ne šiuo metu.- nusijuokė.- O dabar bėk su ją susipažinti.- vaikinas greit pasakė mergytei ir ji jau sedėjo ant mano kelių.

-Labas, aš Safaa. -mergytė nusišypsojo.

-Malonu, Rita.- nusijuokiau.- Zayn tavo žmona labai graži.

<...>

-Sūnau ar pasiliksit vakarienei?- Patricia paklausė Zayn.

-Oi nežinau, mam.

-Zayn aš neklausiu aš pasakau, kad liksit.- na dabar žinosiu į ką jis toks yra.

-Nu mama, -Zayn suzyzė.

-Aš einu ruošti vakarienės, o jūs pabūkit su Safaa. -Patricia pasakius išėjus iš svetainės.

-Rita, einam į viršų! Parodysiu tau savo kambarį.- mergaitė paėmus mano ranką pradėjo mane vestis į viršų, o Zayn ėjo iš paskos mūsų.

-Zayn ten negalima.- Safaa rimtai pažiūrėjo į brolį.

-Kaip suprasti?-Juodaplaukis pakėle antakį.

-Ten galima tik merginom, tu gali paklauti uždurų ar pas Doni ar Wali kambarį.- mergaitė pradarius duris pasakė broliui.

Zayn pozicija

Ritai, įėjus su Safaa į jos kambarį nuėjau į kitą puse namo. Kur randasi Wali kambarys. Pabarškines į duris gavau atsakymą užeiti.

-Ko?- sesuo sušnypčia kaip gyvatė.

-Waliyha žinau, kad tau jin nepatinka, bet man su ja gerą. Atsiprašau, kad ilgai neatvažiavau pas jumis tiesiog neturėjau laiko. - pasakojau sesei viską.

-Zen suprask ir mumis, man atrodo, kad tu mūsų nemyli. Kad tu čia atvažiuoji tik dėl reikalo. -Mergina atsisuko į mane.

-Ateik čia.- prieinu prie merginos ir apsikabinu. -Kur Doni?

-Ai ji išėjo į kiną. -Wali nusijuokė. Prasedėjom daugiau nei dvi valandas abudu su Wali jos kambarį, kol Safaa buvo su Rita jos kambarį.

-Waliyha? -kreipiausi į seserį.

-Taip ? - mergina pakelė akis nuo kompiuterio į mane.

-Gali nueiti pas Safaa į kambarį? Ir pažiūrėti, ką jos ten veikia.

-Ko pats negali nueiti?- Waliyha.

-Nu Safaa sakė ten tik mergaitėm galim, o aš juk berniukas.- pavarčiau akis, o sesuo nusijuokė.

-Einu einu, o tu nesiknisk po mano kambarį!- sesuo sušuko.

-Ar aš galėčiau?- nusijuokiau ir nestipriai trenkiau jei į ranką.

-Galėtum, o dabar einu iki tavo raganos.

-Waliyha aš viską girdėjau!- sušaukiau sesei.

Ritos pozicija

Safos kambarys iš ties mergaitiškas, bet labai mielas ir jaukus. Lovą rašomasis stalas, spintelė, kompiuteris, knygų spintą, ir kosmetikos stalas? Kam 10 metų mergaitei reikia jo? 

-Nežiūrėk taip į mane, čia Doni stalas, jos kambarį ale mažai vietos. - Safaa pavartė akis.

-Ką veikiam? - atsisėdau ant sedmaišio.

-Nulakuokim mums nagus!- Safaa sukrykštavo ir suplojo rankom iš džiaugsmo.

-Šaunu!- susijuokiau Safaa iš po kosmetikos stalelio ištraukė didelė dežutė nagų lakų. Ir atsinešė viską prie manęs.

-Kokia spalva nori?- paklausiau mergytės.

-Manau geltoną! O tu?- Safaa išsiėme geltoną.

-Manau mėlyną ar juodą.- mąsčiau žiūrėdamą į brunetę mergaite.
Nusilakavusios nagus rankų ir kojų Safaa pasiėme kompiuterį ir mes žiūrėjume abi filmus. Safaa užmigo padėjus galvą man ant peties.  Po keletos minučių pamačiau, kad prasidaro durys ir įeina pro kas Waliyha.

-Am.. Rita, aš norėjau atsiprašyti už pirmai.- merginos veide matėsi gėda.

-Įsivaizduok, kad jau pamiršta.- nusijuokiau.

-Jūs ką nagus lakavotes ir filmus žiūrėjot?-Wali nusijuokė.

-Jap, ir ji užmigo nesenai.- nusijuokiau.

-Waliyha ką jos ten daro?-pasigirdo Zayn balsas.

-Ša maže prikelsi.- Waliyha sušaukė jam į ausį.

I LIKE WOULD BAIGTA Where stories live. Discover now