14oji

3.3K 149 5
                                    

Po tokių sapnų pasilikau ligoninėje pas Rita. Pagal daktarus ji greitu metu gali pabusti. Tik nežino rytoj, poryt ar po savaitės, o gal  po mėnesio. Išėjau iš palatos į koliudoriu ieškoti kavos kaparato.

Susiradęs aparatą išsiėmiau iš piniginęs pinigų ir nusipirkau juodos kavos. Eidamas link palatos maišiau kavą. Priėjas palatą pamačiau joje daug seselių ir kelis daktarus. Kurie buvo sustoja apie merginą.

Ritos akys buvo atmerkto. Pala pala? Rita atsibudo! Norėjau prieiti prie jos, bet manęs nei vienas iš gydytojų neprileido.

-Pone Malik išeikite į koliudoriu.-daktaras.

-Tau reikia tu ir išeik.- burbtelėjau ir priėjau arčiau žmonos.

-Pone Malik...- neleidau gydytojui baigti nutraukiau jį.

-Ji sušiktai mano žmona, ir aš noriu po trejų savaičių jos komos būti su ją!-sušaukiau ant gydytojo. Jutau kaip Rita sukruta iš baimės.

-Ohh gerai, bet leiskit mums ją apžiūrėti.- linktelėjau ir laikiau vienoje rankoje puodelį, o kitoje Ritos ranką.

Po geros valandos visi daktarai mumis paliko. Ir aš  atsisėdau šalia jos.

-Rita? -kreipiausi į mergina.

-Taip?- mergina baikščiu žvilgsniu pažiūrėjo į mane.

-Aš aš kaip tu buvai komoje aš pasakiau, kad tave paleisiu. Nelaikysiu pririštos prie savęs. Rytoj paduosiu skyrybų dokumentus. Ir vėl būsim nepažįstami du žmonės. Su bendra praeitimi.- bandžiau nusišypsoti.

-Zayn, bet aš nenoriu išsiskirti.- mergina į mane žiūrėjo pasimetusiu žvilgsniu.

-Bet Rita, tu manęs nemyli, tave man pardavę kaip šunį!- sušukau.

Ritos pozicija.

-Zayn, bet aš nenoriu išsiskirti.- pasakiau tiesa jam.

-Bet Rita, tu manęs nemyli, tave man pardavę kaip šunį!- sušuko vaikinas.

- Ji mane pardavė! Tai mano motina kalta!- bandžiau atsisėsti.

-Rita, tau bus geriau jei išsiskirsime. Nei viens kito nebenervinsime. Aš tau nupirksiu butą, duosiu pinigų. Ar dar kažką. Bet mums bus geriau išsiskirti. - vaikinas pasakęs viską atsistojo.

-Zayn tu juk juokauji? Mes prabuvom kartu tris mėnesius! Sušiktus tris mėnesius! Aš tave pradėja pažinti, o tu dabar nori išsiskirti.- nusisukau galvą į kitą pusė. Vaikinas nieko nepasakęs išėjo iš palatos.

Net nenorėdama pradėjau verkti. Jis juk juokauja tiesa? Aš tik pradėjau jausti jam kažką. Dėl tų laiptų jis mane nori paleisti. Jis neįtikėtinas.

I LIKE WOULD BAIGTA Where stories live. Discover now