-Zayn tau ką Justin patinka?
-Ne man nepatinka jis.- vaikinas nusijuokė.
-Kodėl dainuoji jo dainas? Ir kompaktą turi? O ką jau kalbėti marškinėlius su jo autografu.- sucypiau.
-Nu tai ten Safaai. -Toliau žiūrėjo į kelią.
-Mhmm. Sakykim patikėjau. Beje turiu tau staigmeną namuose.
-Kokia?-Zayn.
-Namuose zuikuti, namuose.-sukrizenau ir nusisukau į langą. Atrėmiau galvą į langą ir žiūrėjau į gamtą.
-Beje Rita, gavau pakvietimą į pusbrolio vestuves.
-Nu?
-Tai, gausim važiuoti.-Vaikinas uždėjo ranką ant mano kojos. Ir supynė mūsų rankų pirštus.
-Važiuosim.- uždėjau savo ranką ant jo rankos.
<..>
-Tai apie kokia staigmeną kalbėjai?
-Palauk atnešiu.- Greit užbėgau į viršų ir paėmiau du bilietus.
-Prašau, gali nedėkoti.-Padaviau bilietus ir sukrizenau.
-Rita Malik, rimtai bilietai į Justin Bieber koncertą?- pažiūrėjo į mane gan rimtai.
-Nu, o ką. Juk žinau, kad tau jis patinka. Gali nesigėdinti. Ir bus puikus savaitgalis.- Suplojau rankomis.
Šeštadienis
-Zayn tu ten greičiau!-užšaukiau ant vaikino. Zayn sėdi jau gerą pusvalandį vonioje ir taiso savo plaukus. Atrodo Justin turi patikti jo plaukai.
-Ateinu mažute!- išgirdus atsakymą atsistojau nuo laiptų ir apsimoviau savo vans sportbačius. Mano šiandienos garderobą sudarė: juodas odinis sijonas, balti marškinėliai su ant nugaros užrašu "Justin" ir palaidi plaukai. Daug nesidažiau, nes vis dėlto ne į balių važiuoju.
-Nu Zayn!- suzyziau jau nežinau kelintą kartą. Jau puse valandos girdžiu tą "tuoj" bet niekaip neatneša savo šiknos.
Po kelių minučių nusileido ir pats Malik. Juodi džinsai, balti marškinėliai, koža, nuostabiai sukelti plaukai ir juodos spalvos nike kedai.
-Tu taip apsirengiai, kad man reiktų kažką užmušti?-Zayn.
-Na atsiprašau, kad tavo žmona graži, o kodėl tu išsipuošei? Man ką pavydo scenas reiks kelti?-sukrizenau.
-Nu gali, būt kad reiks. - užrakinau namų duris ir įsėjome į Zayn automobilį ir nuvažiavome link fiestivalio vietos.
-Nenustebk jai pamatysi Niall.- Zayn uždėjo ranką ant mano jos.
-Ką jam irgi jis patinka?-aš.
-O ką tu galvoji. - toliau važiavom jaukioje tyloje ir girdėjosi tik mūsų kvėpavimas ir kaip Zayn su pirštais trenko į vairą.
________________
Mano paskyroje galit rasti naujai rašoma istorija su Malik!:)
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...