Aštuntoji

3.9K 167 5
                                    

Visiems išvažiavus, sutvarkiau virtuvę. Nuėjus į kambarį pravėriau langą. Laikrodis rodė dar tik po 21:31 todėl nusprendžiau pasiėmus knygą išeiti į lauką. Susiradus neskaitytą knygą, ir pledą nuo lovos išėjau į lauką.

Lauke, po truputį temo, bet skaityti dar galima, juk vasara. Zayn kažkur išvyko. Užsimečiau ant kojų pledą ir pradėjau skaityti knygą.

Zayn pozicija.

Iš važiavus vaikinams ir merginoms, nusprendžiau pasakyti Ritai, kad jei jau pats laikas kraustytis pas mane.

Užteks čia durnių volioti. Užlipęs laiptais pasukau link jos miegamojo. Radau mergina kieme.

-Rita, -kreipiausi į merginą kuri pakėlę galvą nuo knygos .

-Taip?-mergina matėsi, kad yra pasimetusi.

-Manau laikas tau pereiti į mano kambarį, vis tiek turėsi metus išgyventi su manim.- pradėjau viską sakyti nors ji ir puikiai tai žino.

-Gal ne-nereikia?- Rita pradėjo mikčioti ir visa išsigando.

-Ne Rita, aš nusprendžiau, kad tau pats laikas apsigyventi pas mane, ir jokių ne, kad rytoj tavo visi daiktai būtų mano kambarį, beje aš čia šeimininkas ir bus kaip aš pasakysiu. - priėjau arčiau merginos ir su savo rankomis sugrėbiau jos klubus.

Mergina žiūrėjo į mane tomis nekaltomis akimis ir aš nieko negalėjau, padaryti tik pridėti savo lūpas. Rita greit kaip kulka atšoko nuo manęs.

- Daugiau niekada, manęs  nebučiuok.- mergina pradėjo valytis lūpas ir toliau šaukė ant manęs.

- O tu daugiau nekelk balso prieš mane. -pagrėbiau ją už riešo.

-Paleisk mane, man skauda.- merginos akyse pradėjo rinktis ašaros.

-Man irgi skauda! Kaip taip elgiesi su manim! Aš stengiuosi, kad tau būtų viskas gerai, o ji! Man nebučiuok manęs daugiau.- Paleidęs ją išėjau iš jos kambario ir trenkęs durimis palikau namus.

Ritos pozicija

Zayn išvažiavus pravirkau, pirmą kart gyvenime, vyras kažkoks šaukė ant manęs. Dar kart sukūkčiojusi nusivaliau ašaras ir atsiguliau ant lovos. Apsiklojau kaldrą iki kaklo užmerkiau akis ir tyliai verkiau, mano skruostais bėgo ašaros, kaip man dar čia išgyventi metus laiko?

Zayn pozicija

Nuvažiavęs į barą ir užsisakiau bokalą alaus, reikia išsiblaškyti mintis, nes mintys nepalieką manęs. Aš jei nieko nepadariau, tik suėmiau ranką, o ji ašaroti pradėjo.

I LIKE WOULD BAIGTA Where stories live. Discover now