Po penkiolikos metų-Zack, nepamiršk mums skambinti, ir normaliai valgyti!- sušaukiau sūnui lipant į automobilį ir išvažiuojant į oro uostą.
Zack išvyksta visai vasarai pats Zayn mamą. Zayn jį išvežė į oro uosto, o aš tuo metu dariau tvarką. Zack suėjo septyniolika.
Žiemą jau ir aštoniolika. Kaip greit laikas bėga. Atrodo tik vakar verkė - dėl sulaužytos mašinėlės. O šiandien išvažiavo pats vienas! Pakėliau nuo stalo numestus Zayn rūbus. Apie mus su Zayn. Gyvenam kaip seniau.
Mylim viens kitą dar labiau. Kaip Zack suėjo penkeri metai tą progą susituokėm dar kartą. Vestuvės nebuvo didelės. Bet tokiu ir nereikėjo. Buvom tik mes draugai ir Zayn tėvai su seserim. Waliyha nuostabi fotografė, Doniya nuostabi visažistė, o mažoji Safaa nuostabi būsima šokėja. Louis su Eleanor per tuos metus susituokė ir susilaukė gražaus sūnaus. Liam su Sophia turi sūnų, o Harry sukūrė šeimą su Natali ir turi dukterį Darcy, o mūsų blondinas ir toliau yra viengungis.
Kaip sakė įsipareigojas savo fanėm. Nes tapo gan žymus dainininkas. Ir turi tūkstančius fanių.
<...>
Įėjau į Zack kambarį pakeisti patalynės. Kambarys toks tuščias be sūnaus. Net namai ne tokie. Puma su Wanson guli lauke. O mūsų tinginys Boo guli ant kilimo. Boo yra Zack katinas. Kūrį išgelbėjo iš kažkokio berniuko, kuris jį norėjo užmušti. Kas per vaikis tas kuris nekaltą katinėlį nori užmušti dėl nieko.
-Mažute, kur tu?-išgirdus Zayn balsą nusileidau laiptais į apačią. Per tuos metus grįžom į angliją ir nusipirkom namą. Didelį namą.
-Aš čia Zayn.- užšokau jam ant nugaros.
-Beždžionėle mano.- juodaplaukis atsisėdo ant sofos ir pasisodino mane ant kelių.
-Myliu tave.- apsikabinau per kaklą Zayn.
-Aš tave taip pat labai myliu, Rita.-Zayn sušnabždėjo man į lūpas. Mhmm jos tokios skanios.
-Valgei šokoladą?-pakėliau antakį.
-Aha.-sukrizeno. -Rita?
-Ką?-Padėjau galvą ant jo kelių.
-Noriu dar vieno vaiko.- šitie žodžiai mane išmušė iš ribų.
-Tu nori dar vieno mūsų vaiko?- sutrikus paklausiau.
-Ir tik mūsų, prižadėk, kad daugiau nenaudosi tu tablečių. Pažadi?
-Pažadu.- pabučiavau dar kart.
YOU ARE READING
I LIKE WOULD BAIGTA
FanfictionMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...