21oji

3.3K 130 1
                                    

Zayn draugam išvažiavus jau buvo po trečios, todėl mudu pradėjom greit susirinkti indus iš lauko.

-Rita eik miegoti, aš pabaigsiu.- Zayn priėjas pabučiavo mano plaukus ir šyptelėjas nuėjo toliau rinkti daiktus. Nušlepsėjau pavargusi į antrą aukštą.

Pasėmiau savo pižamą ir nuėjau iki vonios. Nusiprausus nusivaliau veidą. Išsiploviau dantis ir apsirengiau pižamą. Nušlepsėjau į lovą. Nuėmiau visas dekoratyvinės pagalvės nuo lovos ir jas numečiau ant žemės pagal spintą.

Pasiėmiau telefoną ir įjungiau jį krautis. Įlipau į lovą ir užsiklojau kaldrą iki pat galvos.

Po kelių minučių išgirdau tylius žingsnius ir keismus.

-Šūdas.- sušnabžda vaikinas ir aš įjungiu stalinė lempą.

-Mažute, kodėl nemiegi?- Zayn pažiūri į mane.

-Nėjo užmigti. - žaidžiu su savo pirštais. Vaikinas nusirengė ir įlipo į lovą. Atsigules į lovą ir prisitraukia mane ir apsikabina. Prieš man užsimerkiant Zayn ištarė.

-Kad ir kas nutiks princesė žinok, kad tave myliu.- mano veide atsirado šypsena ir aš užmigau.

<..>

-Rita aš namie!-išgirdau Zayn balsą ir nusileidau laiptais į apačią.

-O labas.- priėjau prie vyro ir pabučiavau jį į lūpas.

-Mhmm kažkas šokoladą valgė.- Zayn nusišypso ir nusimauna batus ir pasikabina kožą.

-Tu gi šokolado nemėgsti.

-Žinok, taip galima ir viską pamėgti.- išsišiepę.

-Zayn!-subariu rudaakį.

-Tyliu!-iškėlė rankas ir juoktis pradėjo.

-Beje vyksim kitą savaitę mudu medaus mėnesio švęsti.- Zayn ištraukė du bilietus.

-Ką?- mano akys iššoko tiesiogine to prasme.

-Taip, vyksim atostogų mudu du. Į Maldyvus.- Zayn padeda bilietus ant stalo ir apkabinęs mane pabučiuoja.

-Zayn..- Bučiuoja mano kaklą.- Nereikėjo.- Zayn vėl pakylą ir bučiuoja lūpas.

-Šaaa.- užtildo mane. Besibučiuodami Zayn užkėlė mane ant savo liemens ir nusineša į miegamąjį.

<...>

-Zayn sudraskei mano maikę!-sušaukiau ant vaikino ir iškėliau sudraskytą maikutę į viršų.

-Nupirksiu naują.- nusijuoke ir apsimauna apatinius ir trenigines pilkas kelnes. Greit pagrėbiau jo marškinėlius ir apsimoviau. Zayn marškinėliai siekė mano užpakaliuko apačią, todėl drąsiai galėjau nesidėti kelnių.

-Nu man šaltą bus.- Zayn suzyzė.

-Nejuokauk, nuo kada tau šalta? - nusijuokiau.

-Nuo tada kaip tu atėmei mano maikę.- nusileidžiam abu į apačią.

-Noriu valgyti- žvilgtelėju į Zayn.

-Sugadinai visą romantiką.- Zayn nusijuokia ir nueinam abu prie šaldytuvo.

-Turiu nuvilti, bet jis tusčias kaip kalė.- Zayn nusijuokė.

-Bet aš valgyt noriu.- nukabinu lūpą.

-Užsisakom picą?-Zen kilsteli antakį?

-Taip! - pradedu cypti.

I LIKE WOULD BAIGTA Where stories live. Discover now