2.15

2K 100 0
                                    


Sėdim su Zayn jo išrinktam restorane.

-Ar jau išsirinkote?- prie mūsų prieina padavėja.

-Norėtume, raudono vyno pačio geriausio. Mano žmonai, cezorio salotų, o man kepsnį su sūriu. - padavėja palinksėjo ir išėjo.

-Tu matei, kaip ji į tave žiūrėjo?- tik jai nuėjus prakalbau.

-Kaip nežiūrės į tokį jauną ir gražų vyrą?- Zayn pakilnojo antakius. Susierzinus nusisukau į langą. Pro langą matėsi jūra, smėlis ir saulėlydis. Kas sudarė nuostabų vaizdą. Po kelių minučių buvo atneštas mūsų vynas.

-Už tave, brangioji.- pridėjau taurę prie lūpų ir atsigėriau šlykštaus skonio gerimo.

-Fui.- susiraukiau ir išspjoviau visą turinį atgal į taurę. Zayn pradėjo juoktis.

-Nepatiko?- nusijuokė Zaynie.

-Šlykštu!- cyptelėjau ir į mumis atsisuko vos ne visi restorane buve žmonės. Zayn juokėsi, o aš sedėjau visa raudona. Jis specialiai mane erzina. Po dešimties minučių man pakeitė vyną į sultis ir atnešė mūsų maistą.

-Kodėl nevalgai?- Zayn pilna burna paklausė.

-Smirda.- truktelėjau pečiais. Pavalgius Zayn susimokėjom ir išėjom iš to debiliško restorano. Kuriame maistas smirda, o apie gėrimai tyliu. Su Zayn nusprendėm važiuoti jau namo.

<...>

Grįžus namo, Zayn nuėjo pasidaryti kavos, o aš nuėjau išleisti Wanson ir Pumos į lauką. Po kelių minučių prisidėjo prie manęs ir Zaynie.

-Zayn smirda ta tavo kava man.- su pirštais užsikimšau nosį. Zayn nusijuokė iš manęs, dėl ko ant jo supykau ir palikau jį vieną stovėti lauke. Užlipau laiptais į viršų. Nusivaliau visą špaklių ir apsimoviau pižamą. Po keletos minučių jau gulėjau lovoje.

-Mažute?- pro kambario duris įėjo Zayn.

-Ko?-piktai atšoviau.

-Nepyk.-atsisedo ant lovos krašto.

-Nepykstu.- susierzinusi pasakiau.

-Zuikeli, nemanai, kad tu laukiesi?- Zayn pasakyti žodžiai mane šokiravo.

-Nežinau, negalėjau taip greit pastoti.- atsisėdau loveje. Greit pašokau iš lovos ir nuskuodžiau iki vonios kambario. Vonios duris užrakinau.

Iš spintelės išėmiau tris neštumo testų pakelius. Atlikus visą tą reikalą. Laukiau įsirėmus į vonios kriauklę. Bijojau atversti. Net nežinau kodėl, juk Zayn nori vaikelio dar vieno, bet ar aš pati noriu?

Nežinau. Atsidususi, atverčiau vieną. Teigiamas. Atverčiau kitą, vėl teigiamas, atvertus trečią neigiamas. Kurio tikėti? Teigiamu ar neigiamu?

-Mažute?- Zayn pabarškino į duris. - Gali atrakinti?- atsidususi nusiploviau rankas ir veidą po šaltu vandeniu. Atrakinau duris. Pro jas įėjo Zayn. Ranka parodžiau, kad pažiūrėtų jis.

-Ką jie reiškia?- jis žiūrėjo į mane susirūpines.

-Du, teigiami, o vienas neigiamas.- atsirėmiau į šaltą vonios siena.

-O tai tu laukiesi? Ar kaip čia?-Zayn kalbėjo ir rankoje vis laikė tuos tris pagaliukus.

-Nežinau, Zayn 80 % kad taip, bet ir yra vienas ne. - atsidususi praėjau pro jį į lovą.

-AŠ IR VĖL BŪSIU TĖTIS!- juodaplaukis sušaukė ant visų namų. Jo veide buvo didelė šypsena.

-Aš toks laimingas!- jis toliau juokėsi. O aš tiesiog šyptelėjau ir apsiklojau kaldra iki kaklo ir užmerkiau akis.

I LIKE WOULD BAIGTA Onde histórias criam vida. Descubra agora