Dvylikta

3.5K 134 8
                                    

Tos rankos, kurios glostė mano plaukus buvo Louis letina.

-Louis! Debile tu!- sušaukiau ant bruneto. Jau pagalvojau, kad Rita atsibudo, o čia nevykęs Louis pokštas. Gaidys.

Ritos pozicija.

Girdžiu kaip kažkas taria mano vardą, tas balsas toks pažįstamas, bet tuo pačiu ir ne.

Girdžiu, kaip kažkas sako "neik ten, kur šviesa - pasilik su manim Rita".

Aš nenoriu niekur eiti, bet mano protas, man sako eik, tau bus geriau ten.

Zayn pozicija

Sedėjau prie Ritos lovos ir prašiau, jos kad mergina manęs nepaliktų.  Glosčiau jos ranką ir kalbėjau su ją. Pakėliau akis į aparatus jie rodė didenius rodiklius ir cypimą. 

Daktarai įpuolė į palatą ir mane išvarė jėga.  Pravaikščiojau pirmyn ir atgal, laukdamas kol išeis kas nors iš  palatos.

Palatoj, girdėjosi tik seselių balsai, o aš kaip bailys sedėjau nuleidęs galvą. Rankas į plaukus įvėlęs ir juos tempiau.  Po keliasdešimt minučių, iš palatos išėjo daktaras, su rimta veido mimiką.

-Jūs būsit, Ritos Malik vyras?- daktaras.

-Taip,-greit atsikėliau nuo žemės.

-Aš jus užjaučiu, bet mums nepavyko dėl jos gyvybės. Ji pasidavė. Ji nenori gyventi.- iš daktaro lūpų išėjo žodžiai kaip  paprastas sakinys. O mano širdis dužo, dar kart. Nelaukęs nieko daugiau įbėgau į palatą pamatydamas, pabąlusę Ritos odą. Aparatai nustojo pypsėti. Priėjas prie jos arčiau paėmiau jos ranką, kuri buvo šalta, kaip ir mano širdis. Net nejausdamas pradėjau verkti. Ašaros bėgo lyg lietus. Laukia lijo, oras atitiko mano jausmus. Mano gyvenimą.

Autorės pozicija

Jei manęs paklaustumėte kas yra meilė, aš jums atsakyčiau.

"Dviejų žmonių meilė  vienas kitam, kad ir kas benutinka tu lieki pas jį".

I LIKE WOULD BAIGTA Onde histórias criam vida. Descubra agora