Ketvirtoji

4.3K 180 8
                                    

-Žinoma,- vaikinas užėjo už nugaros ir su savo šaltais pirštais prilietė suknelės užtrauktuką.

Sustojome prie didelio pastato. Aikštelė buvo pilna prabangių automobilių. Matėsi daug blykščių.

-Eime, -Zayn burbtelėjo. Ir išlipęs apėjo iki mano pusęs ir atidarė duris.  Šiandien nejausiu kojų. Esu ta mergina kuri nemėgsta makiažo ir aukštakulnių. Man natūralumas ir sportbačiai.
Priėjas pastatą mumis pasitiko žurnalistai.

-Zayn Malik, ar čia jūsų žmona? Ar ji laukiasi? Ar jūs mylit viens kitą? Kodėl ją slėpiai taip ilgai?-pasigirdo visokie klausimai.

-Taip čia mano, žmona. Na mes dar neplanuojam palikuonių. Taip mes mylim viens kitą. Ir aš jos neslėpiau tiesiog ji buvo išvykusi studijuoti. -juodaplaukis viską paaiškino ir paėmes mano ranką nusivedė prie keturiu vaikinų.

-Rankas aukštyn.-Zayn sušaukė prie vaikinų. Jie kaip gave elektros pašoko.

-Malik nesikeiti.-suburbėjo blondinas.

-Susipažinkit su mano žmoną.-Zayn pradėjo vardinti vaikinų vardus. Brunetas ilgais garbanotais plaukais Harry. Blondinas Niall. Vienas šviesesnių rudų plaukų Liam. Ir draugų būrio linksmiausias Louis. Kaip jis pats sakė.

-O ko tu vardu? - vaikinas paklausė kurio plaukai priminė gandralizdį.

-Rita.- stovėjau tyliai kol jie kalbėjosi su Zayn. Pro mumis praėjo padavėjas su šampanu ir Zayn paėme dvi taurias. Vieną man davė man, o kitą pasiliko sau. Nesu ta mergina kuri geria šampaną. Aš iš vis su laipsniais stengiuosi nieko neimti. 

<...>

Buvome pobuvį iki 12 AM. Kol grįžom namo mano laikrodis rodė pusė dviejų nakties. Nusivaliusi visą makiažą ir persirengus iš suknelės į naktinius. Ir kritau į savo šiltus patalus.

I LIKE WOULD BAIGTA Where stories live. Discover now