Pagaliau ta diena kaip su Zayn skrendame į Maldyvus! Anksti ryte atsikėliau ir nusimaudžiau išsidžiovinau plaukus, juos palikau laisvai kristi. Iš makiažo naudojau tik antakių gelį ir tušą blakstienų.
Nenoriu savo veido per daug apkrauti. Susiradau spintoje gelėtą kombį jį apsimovusi nuėjau žadinti Zayn.
-Zayn.- pakrutinau vaikiną, bet nieko.
-Zuikuti.- kreipiausi dar kart į miegantį vaikiną. Sedėjau kelias minutės ir sugalvojau.
-Zayn pramiegojom!- sušaukė ir vaikinas lyg gavęs elektros pašoko iš lovos.
-Upsy.- nusišypsojau.
-Rita, tu taip nejuokauk, o dabar labas rytas.- vaikinas prisitrauke mane prie jo ir pakštelėjo į lūpas.
-Labas rytas, o dabar eik prastis nes mums liko trys valandos.- nusijuokiau ir pasitraukiau nuo jo. O jis urgzdamas išlipo iš lovos ir nušlepsėjo iki vonios.
Girdėjau kaip vonioje pasileidžia vanduo todėl nuėjau į apačią ir padariau mums kavos, bei užtepiau porą sumuštinių.
<..>
Pavalgę, išploviau greit puodelius nes nenoriu namuose palikti, betvarkęs ir susirinkę savo lagaminus išskubėjom link oro uosto. Bosas trumpam apsistos pas Horan. Nes jis vienas gyvena dideliame name ir kaip jis sakė jam bus naudingą su juo pagyventi.
Nuvykom iki oro uosto,ir pastatė automobilį aištelėja išlipom iš jo ir išsitraukėm savo lagaminus. Zayn užrakino automobilį ir nuėjom į oro uostą. Kur mūsų laukė gan ilgas skrydis.
Praėją patikras ir atidavė lagaminus nuėjom į laukiamąjį ir atsisėdom ant
kėdžių.Po gero pusvalandžio pranešė, apie laipinimą į lėktuvą. Iš ties bijojau. Skridusi esu tik porą kartų.
Susiradom savo vietas ir atsisėdom. Zayn sedėjo prie lango, o aš per vidurį. Prie mūsų atsisėdo kažkoks vaikas. O už mūsų sedėjo jo mama tėtis ir sesuo. Aš tikiuosi jis neverks visą kelionė kaip ir jo sesuo. Ir kiti maži vaikai.<..>
Nuskridome ir ten buvo jau vėlyvas rytas.
-Mažutė atsisėsk, o aš einu užsakysiu mums numerį.- Zayn šyptelėjo taip pat varginga šypsena ir paliko mane vieną. Visą skrydi praverkė berniukas ir Zayn buvo toks nepatenkintas. O ką kalbėti apie kitus vaikus kurie verkė tik toliau nuo mūsų.
-Eime,- Zayn priėjo ir paėmęs mane už rankos taip supindamas mūsų rankų pirštus. Lagaminus atneš kaip Zayn sakė "tarnai". Įlipę į liftą juodaplaukis paspaudė 4 aukštą ir pradėjom kilti.
Išlipę iš lifto susiradome 485 kambarį ir įėjom. Iš ties puikus vaizdas kambaryje. Dvigulė karališko dydžio lovą, spinta, televizorius, mini šaldytuvukas, bei didelis langas su balkonu. Bei kitos baltos durys už kurių tikriausia buvo vonia.
Zayn nuėjęs į lovą krito į ją. Ir užsnūdo, o aš palaukusi kol patarnautojai atnešt lagaminus išsitraukiau savo naktinius ir persirengiau ir įlipau į lovą. Zayn užmigo, net nenusirengęs. Ištraukiau kaldrą iš po jo ir apsiklojau.
Ir pati užsnūdau.
ESTÁS LEYENDO
I LIKE WOULD BAIGTA
FanficMirus tėčiui, mane mama pardavė. Pardavė žmogui, kurio net pati nepažinojo. Svarbiausia gavo pinigus ir atsikratė manęs. Rita Hale - patyrė daug nuoskaudų. Tėčio mirtis, mamos pardavimas, koma, nelauktos žinios. Bet ateina laikas ir meilei. Rita b...