~24~ |Merry Christmas?|

800 61 62
                                    

"Πού είναι η Βενετία;" Ρωτάει ο Φώτης μόλις καθόμαστε στο πάγκο του πάρκο και η Ρενέ δείχνει μια τρελή που έρχεται κατά πάνω μας τρέχοντας. "Συγγνώμη, μου άργησα". Λέει λαχανιασμένη και κάθεται δίπλα στην Ρενέ, απέναντι μου και μου χαμογελάει.

"Είστε έτοιμοι;" Ρωτάει η Ρενέ και εμείς, εκτός από τον Φώτη, γνέφουμε και εμφανίζουμε τα δώρα μας για αυτόν. Ο Φώτη τα κοιτάω σαστισμένος, μάλλον δεν περίμενε από τέσσερα άτομα να του πάρουν δώρο Χριστουγέννων αλλά εμείς το κάναμε.

Δεχόμαστε συγχαρητήρια για την καλή μας πράξη γιατί δεν είμαστε μετριόφρων.

"Τι είναι όλα αυτά;" Ρωτάει και τα επεξεργάζεται. "Εσύ για τι τα βλέπεις;" Λέει ειρωνικά η Βενετία και του χτυπάει τον σβέρκο. "Για δώρα" Της απαντάει και ο Μανώλης αναστενάζει. "Εε τότε τι ρώτας ρε φίλε;" Ρωτάει επίσης ειρωνικά ο Μανώλης.

Ο κολλητός μου και η κοπέλα μου είναι ειρωνικοί... Έχω μια μανία για τους ειρηνικούς ανθρώπους;

"Απλώς..." Θα μας πετάξει καμία βόμβα του τύπου 'δεν θέλω τα δώρα σας'. Δεν πέρασα εγώ 4 ώρες στα πολυκαταστήματα της Αττικής για να βρω τι μπορεί να θέλει και να χρειάζεται ο φίλος μου και εκείνος να μην τα θέλει, ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ!

"Δεν πιστεύω σε θεούς και τέτοια παραμύθια". Μας λέει και οι άλλοι δείχνουν ολίγον αδιάφοροι, εγώ πάλι τα παίρνω στο κρανίο, είπαμε θα γίνει χαμός!  "Μου κανείς πλάκα;" Φωνάζω σχεδόν έξαλλος με την πάρτη του. "Λούκα... Χαλάρωσε, δεν χρειάζεται τέτοια αντίδραση" μου λέει σοκαρισμένη η Βενετία με την λίγο υπερβολική συμπεριφορά μου. Προφανώς αυτή δεν ξόδεψε ένα απόγευμα για να του πάρει δώρο. "Δεν πειράζει, Βενετία, έχω συνηθίσει να με κατακρίνουν για το ποιος είμαι". Λέει ο Φώτης και με κοιτάει με απογοήτευση και πόνο. Ο Μανώλης κοπανίεται από τα γέλια γιατί αυτός ξέρει γιατί αντίδρασα έτσι.

"Γιατί γελάς;" Η Ρενέ ρωτάει αηδιασμένη με την συμπεριφορά μου και του Μάνου. "Γιατί αυτό που δεν προσέξατε είναι πως ο Λούκας δεν είναι ρατσιστής, απλώς τα πήρε στο κρανίο γιατί πέρασε ένα ολόκληρο απόγευμα ψάχνοντας το τέλειο δώρο Χριστουγέννων για τον Φώτη και τώρα ακούγοντάς αυτή την είδηση πέρασε εκείνο το απόγευμα μπροστά από τα μάτια του. Αν ο Λούκας ήταν ρατσιστής, δεν θα έκανε παρέα με τον Φώτη έτσι κ'αλλιώς αφού είναι ομοφυλόφιλος γιατί ο ρατσισμός δεν έχει εξαιρέσεις. Για αυτό μην το παίξετε πανέξυπνοι". Μιλάει το άτομο που με ξέρει καλύτερα και η Βενετία χαμογελάει.

Luna ParkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora