{Ναι ξέρω ο τίτλος είναι σκατά αλλά δεν μπορούσα να σκεφτώ κάτι άλλο}
Παρατηρούσα τον πρώην στόχο. Συγγνώμη Ρεγγίνα, δεν μπορώ να ασχοληθώ μαζί σου. Κάτι άλλο μπήκε στην μέση ή πιο σωστά, κάποια.
Γαμώτο. Είναι η δεύτερη φορά που κάποιος μού κάνει ερωτική εξομολόγηση και τώρα είναι γυναίκα.
Και εγώ δεν ελκύομαι ερωτικά από τις γυναίκες.Αν και το πρώτο μου φιλί αλλά λέει.
Δεν νομίζω να πήρε την απόρριψη καλά. Ποιός την έχει πάρει στο παρελθόν για να την πάρουν τώρα; Μήπως δεν έπρεπε να την απορρίψω έτσι και να έβρισκα κάποιον άλλον, πιο ήπιο τρόπο να το κάνω;
Δεν μου αρέσει να πληγώνω τους ανθρώπους... Και πού είναι τόση ώρα ο Λουκάς; Πήγαινε να τον περιμένεις είπαν, δεν θα αργήσει είπαν.
Αχ...
Κοιτάω έξω από το παράθυρο. Αρχίζει να φτιάχνει ο καιρός. Μου αρέσει έτσι. Ούτε καλοκαίρι με ζεστή, αλλά ούτε χειμώνας με όλα τα προβλήματα. Είναι άνοιξη και η αντίστροφη μέτρηση για να πάμε πενθήμερη στην Θεσσαλονίκη έχει ξεκινήσει για τα καλά.
Όλοι τότε θα αρχίσουν να συγκρίνουν την συμπρωτεύουσα με την πρωτεύουσα ενώ εγώ θα απολαμβάνω την σοκολατόπιτα που η γιαγιά μου ήδη ετοιμάζει. Και δεν θα δώσω σε κανέναν.
Βλέπω τον Λουκά και χαμογελάω ειρωνικά. "Έμαθες που είναι πόρτα, βλέπω. Μπράβο! Καλό αγόρι! Αύριο θα σου μάθουμε να μην κάνεις την ανάγκη σου στο χαλί". Του λέω ειρωνικά και ο εκνευρισμός μου είναι παραπάνω από εμφανής. "Έι! Δεν φταίω εγώ που δεν ήρθα στην ώρα μου. Η καθηγήτρια μάς έβαλε πολλά και εγώ το καημένο το παιδί πρέπει να τις κάνω μέχρι αύριο!" Μου λέει με παραπονιάρικο ύφος και σκουπίζει τα ψεύτικα δάκρυα του.
"Ωω σκάσε!" Του φωνάζω και του χτυπάω τον σβέρκο. "Οι άλλοι πού είναι;" Ρωτάει και ψάχνει την μεγάλη του αγάπη, τον Μάνο. "Πιθανόν στο σπίτι μου. Έλα πάμε!" Του λέω και φεύγουμε. Ρίχνω μια τελευταία μάτια στην Ρεγγίνα η οποία μού χαμογελούσε πονηρά.
I am watching you.
[...]
"Κανονικά δεν θα έπρεπε να ήταν εδώ;" Ρωτάει ο Φώτης και η ανησυχία μας φουντώνει. "Παιδιά ηρεμήστε. Από πότε ο Μανώλης έρχεται στην ώρα του; Από πότε! Μάλλον θα είναι μαζί". Λέει ο Λουκάς για να μας καθησυχάσει. Όντως ο Μανώλης δεν είναι ποτέ στην ώρα του και λογικά θα είναι κάπου μαζί με την Ρενέ. Αυτή θα τον κράζει που δεν είναι ποτέ στην ώρα του και αυτός θα παριστάνει ότι τον νοιάζει.
CZYTASZ
Luna Park
Dla nastolatkówΕξώφυλλο από: Elizayoloooo "Δεν μου είπες... Γιατί καπνίζεις;" Τον ρώτησα με περισσότερο ενδιαφέρον από όσο θα έρπεπε. Εκείνος απλώς γέλασε. "Άλλοι καπνίζουν γιατί τους αρέσει η αίσθηση του καπνού μέσα τους. Εμένα μου αρέσει η αίσθηση του αργού θ...