~49~ |Σαλόνικα, αγαπημένη #2|

417 39 31
                                    

{Τα κεφάλαια αυτής της "σειράς" βγήκαν μεγάλα. Το επόμενο είναι 2000+ λέξεις. Καλό κουράγιο και καλή ανάγνωση}.

"Επίσης, δεν παίξατε δίκαια". Λέει με νάζι και κοιτάει τα δύο πρωτοπαλίκαρα μας. "Ω ναι, είμαστε σκύλες". Παίρνω τον λόγο και προσπαθώ να την κοιτάξω απειλητικά, χωρίς να γελάσω.

"Θα δούμε ποιος είναι περισσότερο, τότε". Λέει και το σατανικό της χαμόγελο κάνει μίξη με το ψεύτικο.

Να'σαι σίγουρη.

[...]

Η Ρεγγίνα το παίζει καλή γύρω στους άλλους και είναι τόσο ενοχλητικό που μόνο εμείς οι τέσσερεις ξέρουμε πόσο κολοβό φίδι είναι. Τώρα είμαστε σε ένα μεζεδοπωλείο και καθόμαστε όλοι με τις παρέες μας. Καλά σχεδόν όλοι.

Η καημένη, δεν έχει φίλους.
Ωχ... Ακούστηκα σαν τον Θωμά...
Και κάπως έτσι καλοί μου φίλοι ξέρετε ότι είστε πραγματικά σατανικοί.

"Πού είμαστε;" Ρωτάει ο Λουκάς και τρώει μία πατάτα. "Στον Κορδελιό". Του απαντάω και κοιτάζω τον δρόμο, όσο μπορώ δηλαδή γιατί το κυματιστό μαλλί της Παναγιώτας με ενοχλούσε λίγο. Η Ρενέ κουρασμένη ακούμπησε το κεφάλι της στον Λουκά και αυτός έκανε την συνηθισμένη του έκφραση κάθε φορά που κάποιος τον ενοχλούσε την ώρα που έτρωγε.

"Μπορείς να πάρεις το κεφάλι σου από πάνω μου τώρα που τρώω;" Ρωτάει ο Λουκάς την Ρενέ και την κοιτάει απειλητικά. Γελάω λίγο και γυρίζω την προσοχή μου στους υπόλοιπους.

Ο Μανώλης κάθεται με την Εβελίνα και δεν είναι κανείς άλλος μαζί τους. Δείχνουν να απολαμβάνουν την παρέα που έχουν και αν η Εβελίνα δεν ήταν ομοφυλόφιλη, σίγουρα θα τους ήθελα μαζί.

Δεν ξέρω γιατί κρύβει τον εαυτό της. Εβελίνα, μην κρύβεις ένα κομμάτι του εαυτού σου. Δεν υπάρχει τίποτα που θα πρέπει να ντρέπεσαι. Εκτός και αν είσαι ετεροφυλόφιλη και όλο αυτό το σκηνικό ήταν για πλάκα. Τότε ναι, θα έπρεπε να ντρέπεσαι.

Κλείνω τα μάτια μου. Υπεραναλύω τα πάντα και αυτό μού κάνει κακό. Έχω αρχίσει επίσης να γίνομαι σαν τον πατέρα μου.

«Παντού υπάρχουν εχθροί και κανένας δεν είναι φίλος». Αυτή την φράση έλεγε συνεχώς και τώρα έχω αρχίσει να πιστεύω ότι μιλάει αποκλειστικά για τον εαυτό του. Είναι ο πατέρας μου δε αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν συμπεριφέρεται σαν να είναι ένας άγνωστος. Ένας άκαρδος άγνωστος που το μόνο που θέλει είναι να μας κάνει κακό.

Luna ParkNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ