~19~ |Manolis' party|

1K 82 104
                                    

"Είσαι για ένα παρτάκι;" Με ρωτάει η Ρενέ και σηκώνω το βλέμα μου από το τετράδιο στο οποίο ζωγράφιζα ένα τριαντάφυλλο.

Έχω και καλλιτεχνική φλέβα...

"Ούτε με σφαίρες δεν θα έρθω σε ένα πάρτι ενός ξένου! Έχεις δει τις ταινίες; Έχεις διαβάσει εφηβικά βιβλία; Όλα στα πάρτι γίνονται και εγώ δεν έχω καθόλου όρεξη!". Της ξεκαθαρίζω την στάση μου. Κάτι που δεν μπορώ να κάνω με τον Λουκά.
Έχουν περάσει μέρες και εκείνος περιμένει μια απάντηση όσο εγώ ζωγραφίζω αυτό το ηλίθιο λουλούδι.

"Ακριβώς! Όλα στα πάρτι γίνονται! Πρέπει όπως και δήποτε να πάμε εκεί!" Απαντάει μια τύπισσα από την τρελοπαρέα της Ρενέ. Δύο μήνες κάνουμε παρέα και εγώ δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το όνομα της, ούτε καν το αρχικό.

Καλή δουλεία!

"Τέλεια! Μπορείτε να πάτε και να ζήσετε φανταστικές στιγμές μεθώντας και μη έχοντας κανένα απολύτως έλεγχο για το τι μπορεί να συμβεί". Της λέω και σκύβω πάλι μπρος την ζωγραφία μου.

Ήδη δεν έχω έλεγχο. Δεν έχω έλεγχο στον εαυτό μου... Πρέπει να ξεκαθαρίζω την στάση μου στο Λουκά. Και κυρίως σε μένα...

[...]

"Δεν μπορείς να λείπεις από το πάρτι του αιώνα!" Λέει η Ρενέ όσο καθόμαστε στα παγκάκια του προαυλίου και τρώμε. "Ναι Μαδρίτη! Δεν μπορείς να λείψεις!" Λέει μια κοροϊδευτική φωνή. Γυρίζω την πλάτη μου και βλέπω τον αρχικάγκουρα του σχολείου, γνωστό και ως Γρηγόρη.

"Το όνομά μου είναι Βενετία". Τον ενημερώνω για το λάθος του. "Επίσης, δεν θυμάμαι να σε ρώτησα". Του λέω δυναμικά. Πιο πίσω του είναι ο Λουκάς που καπνίζει καφρώνοντας με.

Λουκά, αν υπάρχει καμία παραμικρή πιθανότητα να έχουμε τηλεπάθεια και να ακούσεις αυτά που λέω... Θέλω να ξέρεις πως... Δεν έχω ξεκαθαρίσει τα συναισθήματα μου για σένα αλλά ρε γαμώτο... Μου λείπεις πολύ...

Ο Γρηγόρης και ο Λουκάς φεύγουν και κατευθύνονται προς την υπόλοιπη (καγκο)παρέα. Ο Μανώλης έρχεται φασαρίοζος στο τραπέζι. "Κοπέλιες! Δεν πιστεύω να χάσετε το απίστευτο πάρτι μου!" Λέει ενθουσιασμένος και μας κοιτάει όλες. "Εσύ θα κάνεις το 'πάρτι του αιώνα' ;" Τον ρωτάω ειρωνικά και αυτός γελάει. "Φυσικά και εγώ! Ποίος άλλος; Γίνομαι δεκαεννία, θα πρέπει να γιορτάσουμε". Απαντάει χαμογελαστός και ύστερα φεύγει σχεδόν τρέχοντας.

Κάτσε... Δεκαεννία;! Δηλαδή έχει μείνει σε τάξη;

"Τώρα που ένα από τα δημοφιλέστερα αγόρια κάνει το πάρτι, δεν μπορείς να λείπεις! Δεν θέλεις να σχηματίσεις κακή εντύπωση!". Μου λέει η Χ φίλη της Ρενέ. "Δεν ξέρω αν το ξέρεις αλλά εγώ με τον Μανωλίο δεν τα πάμε καλά από την πρώτη μέρα που πάτησα το πόδι μου σε αυτήν την πόλη". Την ενημερώνω και χαζεύω τον Λουκά να καπνίζει.

Luna ParkTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang