Στο μπάνιο, έχεις πάντα έμπνευση. Σαν μαζί με την βρώμα του σώματος, να φεύγει και η βρώμα της ψυχής. Δεν το έχω καταλάβει αυτό. Ίσως ποτέ μου να το ήθελα πραγματικά, όμως εν τέλει, δεν το ξέρω.
Μπορεί να είναι καλό αυτό. Να μην ξέρεις μερικά πράγματα. Δεν γίνεται να είσαι ο παντογνώστης, αλλά δε είναι ωραίο να είσαι σε πλήρως άγνοια. Εκτός αν το επιδιώκεις αυτό.
Το ζεστό νερό ηρεμεί την ψυχή μου, έτσι φροντίζω να το ρίχνω σε κάθε εκατοστό του σώματος μου. Κλείνω τα μάτια μου και ξεχνάω για λίγο. Ξεχνάω όλα τα σημαντικά ή ασήμαντα προβλήματα. Ξεχνάω να ανησυχώ και για λίγο το μυαλό μου είναι κενό, ύστερα αρχίζω να θυμάμαι πάλι.
Και δεν είναι ωραίο.
Ξεκινάω το μοιρολόι. Μπαίνω σε έναν λήθαργο και συνήθως είμαι τόσο αφοσιωμένη σε αυτό που ξεχνάω την βρύση ανοιχτή. Όπως τώρα. Κλείνω την βρύση και πιάνω μια πετσέτα από δίπλα μου. Σκουπίζομαι και ύστερα πηγαίνω προς το δωμάτιο μου ώστε να ντυθώ.
Ευτυχώς, είχα λούσει τα μαλλιά μου εχτές και έτσι δεν χρειάζεται να τα κάνω με το πιστολάκι σήμερα. Βάζω εσώρουχα, ένα τζιν, μια άσπρη μπλούζα και μια ζακέτα. Κοιτάζομαι στο καθρέφτη καθώς λύνω τα μαλλιά μου από το κότσο που είχα κάνει νωρίτερα. Χτενίζω το "καλλιτεχνικό χάος" στο κεφάλι μου και πηγαίνω στην κουζίνα, να πιω νερό.
Η μητέρα μου βρίσκεται εκεί και βλέπει μία σειρά στην τηλεόραση. Φαίνεται να μην έχει αντιληφθεί την παρουσία μου στον χώρο αλλά αυτό δεν με πτοεί. Δεν με πειράζει να περάσω απαρατήρητη, δεν είναι εξάλλου η πρώτη φορά που η μαμά μου δεν με καταλαβαίνει.
"Αγάπη μου, έχει ζεστό νερό;" Τελικά με διαψεύδει εφόσον έχει αντιληφθεί την παρουσία μου και με ρωτάει χωρίς καν να με κοιτάει. "Ναι, σίγουρα θα υπάρχει μερικό". Της απαντάω και προχωράω προς το δωμάτιο μου.
[...]
"Τι άλλα νέα;" Ρωτάει ο Μανώλης όσο διπλώνει τα ρούχα του. Είμαστε στο διαμέρισμα του και αυτός κάνει μπουγάδα, επειδή όμως δεν άντεχε την μοναξιά, μάς κάλεσε στο διαμέρισμα του για συντροφιά.
"Τίποτα". Λέμε όλοι αδιάφορα.Ήταν μικρό και σίγουρα μπορώ να δω μια αράχνη να γεννάει τα αβγά της δίπλα στο ντουλάπι της κουζίνας. Είναι προφανές ότι το έχει για αποθήκη, όμως και οι αποθήκες χρειάζονται καθάρισμα...
Βασικά, δεν είναι αποθήκη. Είναι μεν επιπλωμένο αλλά δεν υπάρχουν πάρα κεριά εδώ και σίγουρα αυτά τα ρούχα και το σίδερο δεν θα αποθηκευτούν εδώ μετά. Είναι αστείο. Πίστευα ότι το μυστήριο του Χατζή θα σταματήσει να υπάρχει, μετά την εξομολόγηση του για τον εκφοβισμό του. Έτσι έγινε. Μάθαμε τον λόγο που είχε δύο εαυτούς αλλά υποψιάζομαι ότι υπάρχει και τρίτος Μανώλης.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Luna Park
Genç KurguΕξώφυλλο από: Elizayoloooo "Δεν μου είπες... Γιατί καπνίζεις;" Τον ρώτησα με περισσότερο ενδιαφέρον από όσο θα έρπεπε. Εκείνος απλώς γέλασε. "Άλλοι καπνίζουν γιατί τους αρέσει η αίσθηση του καπνού μέσα τους. Εμένα μου αρέσει η αίσθηση του αργού θ...