♥CHANGBIN POV♥
Wpatrywałem się w Felixa przez ostatnie minuty lekcji. Bazgrał coś w zeszycie udawająć, że słucha.
Brązowa grzywka opadała na jego ciemne błyszczące oczy. Piegi na jasnej skórze oświetlało słońce. Różowe delikatne usta zastygły w typowej dla znudzonego chłopaka minie.
Idealny.
-Changbiniie pójdziemy gdzieś po szkole?-zapytał głębokim głosem
-A gdzie chcesz?
-Nie wiem.Możemy coś zjeść.
-sushi czy kurczak?
-Kuuurczak-usmiechnał się szeroko i wrócił do swojego poprzedniego zajęcia.Dzwonek.
Spakowałem plecak i udałem się w stronę wyjścia. Gdy wyszliśmy z korytarza pełnego uczniów poczułem dłoń Felixa na swojej.
Często to robi. Nawet nie zdaje sobie sprawy jak to na mnie działa. Twierdzi, że to normalne zachowanie między przyjaciółmi, ale wolałbym nie być tylko jego przyjacielem.Od pewnego czasu czuję do swojego kumpla coś więcej. Inaczej na niego patrzę, słucham go uważniej niż zwykle, czuję potrzebę bycia obok. Tęsknię, gdy go nie ma. Mam ochotę piszczeć na jego widok.
Zakochałem się w nim.
Ale nie mam u niego szans.
Jest hetero.
I jest zakochany w koleżance z klasy.
Hej! To moje pierwsze opowiadanie!
Changlix, bo jest ich mało po polsku więc postaram się, żeby dało się to czytać. Przepraszam jeśli rozdziały będą krótkie. Nie wiem co jaki czas będą nowe rozdziały nie wiem też czy będę w stanie publikować przez pierwszy tydzień ferii ale zapraszam serdecznie!
Darkkaktus
CZYTASZ
Little Talks | changlix
Fanfiction"Don't let me down" Changbin zakochał się w swoim kumplu, który marzy o związku z piękną koleżanką z klasy. 110518 #1 w changlix Changlix Pobocznie Minsung I Woochan