-Jak się czujesz z tym, że zdradziłeś swoją dziewczynę z przyjacielem? - spytałem. Siedzieliśmy razem i nadal wymienialiśmy się pocałunkami.
-Poza tym, że trochę mam wyrzuty sumienia to zajebiście. - Usłyszałem od Lixa. Zeskoczył z blatu i się trochę skrzywił.
-Muszę już iść.
-do tej kurwy?
-Changbin nie mów tak. To mi sprawia przykrość.
-A mi sprawia przykrość że całujesz się że mną, a jesteś w związku. - Również zeszłem z szafki i ominąłem chłopaka.-Nie chcę się z tobą kłócić, ale chyba tego nie rozumiem.Kochasz ją? bo mi się nie wydaje.
-Jesteś moim przyjacielem, więc jakbym jej nie zdradził. Poza tym z tobą nie spałem, więc tym Bardziej. A Jennie nie powiem. Nie chcę jej stracić.Ty też jej nie powiesz bo nie chcesz mnie stracić. - Powiedział chłodno i znowu mnie pocałował. Oddałem.
-Serio tak uważasz? Że zdrada to nic złego? Czy Jen by to bolało?
-Pewnie tak.
-A ciebie?
-Co to ma wspólne-
-Ma i to dużo. Zapytaj się swojej ukochanej dziewczyny jak to się fajnie bawi w klubach. Jakie rzeczy robi w kiblu z innymi facetami. Ostatnio na przykład była na randce z jakimś fagasem. Nie wspominała ci? - wkurzyłem się. I to bardzo.Nie dość, że dał mi nadzieję to jeszcze nie zamierza nić zrobić.
-O czy ty mówisz? - zapytał łamiąc się głosem.
Boże.
Właśnie zrozumiałem co powiedziałem.-Zaczekaj Felix to nie tak.
-O czym ty bredzisz? Jak możesz coś takiego mówić?
-To jest właśnie to.. Ta tajemnica z Jisoo... - patrzył na mnie najbardziej przybitym i tym wzrokiem jakim widziałem.
Wyjaśniłem mu wszystko i pokazałem zdjęcia od Jisoo.Płakał.
CZYTASZ
Little Talks | changlix
Fanfiction"Don't let me down" Changbin zakochał się w swoim kumplu, który marzy o związku z piękną koleżanką z klasy. 110518 #1 w changlix Changlix Pobocznie Minsung I Woochan