AYŞE’DEN
Beraber yola çıktık. Ama hala kalbimin hızlı atışını durduramıyordum bir yanım ona çok kızarken diğer yanım sarılmak istiyordu. Saçmalıyordum biliyordum. Bir hafta sonra yüzünü görmeyeceğim görsem de benim için imkânsız olacak bir adamdan etkileniyordum. Korkuyordum. Bir hafta sonra ona deli gibi âşık olmaya çok korkuyordum. Arabanın durmasıyla dönüp ona baktım.
‘’ne oldu?’’dedim.
‘’benzin bitti.’’ dedi.
‘’eee depoya koysana biraz o zaman’’
‘’ha vardı da ben koymuyorum. Kızım benzin yedekte de yok kaldık burada’’deyince korkuyla etrafıma baktım. Bir orman yolunda karanlıkta kalmıştık.
‘’burada mı kalacağız’’dedim ona dönüp.
‘’yok, kalamayız da çıkıp sen bir arabayı ittirsen belki hareket eder.’’
‘’manyak mısın sen. Benzini bitmiş koca arabayı benim itmem mi hareket ettirecek’’dedim sinirle.
‘’başka yolu var mı? Sen bir it belki dibinde kalmış biraz benzin vardır. Çalışır araba.’’
‘’off Gökhan offf. Allah ım ne günah işledim bana bu belayı verdin’’diye arabadan çıkıp kapıyı vurdum. Sinirle arabanın arkasına geçtim. Camdan bana seslendi.
‘’hadi itsene…’
‘’itiyorum bir işe yaramıyor’’ dedim aracı itmeye çalışarak ama yerinden kımıldamıyordu. Yine bağırdı kalas.
‘’kızım itsene.’’
‘’ya olmuyor öküz. Ben nasıl itim.’’ Dedim sinirle. Dalga geçiyordu resmen ama sen görürsün Gökhan Bey.
‘’kaldık o zaman burada.’’
‘’ya öyle deme korkuyorum. Zaten ağaçların arasından ses geliyor.’’diye bağırdım aradan da sessizce kıkırdadım.
GÖKHAN’DAN
Safım benim yol dümdüz itse de hareket etmez ki araba. O olmuyor dedikçe ben sessiz kahkaha atıyordum. Bu kızla daha çok eğlenecektim.
‘’kaldık o zaman burada’’ dedim.
‘’ya öyle deme korkuyorum. Zaten ağaçların arasından ses geliyor ‘’deyince yine güldüm. Çok korkaktı canım bu kızda. Yine camdan seslendim.
‘’Ayşe, bir şey olmaz. Hadi gel araca bin ‘’ dedim. Bekledim ama ne ses verdi ne de araca bindi. Merakla araçtan çıkıp baktım ama yoktu.
‘’Ayşeeee… Nerdesin?’’diye seslendim. Hiç ses yoktu. Ormandan bir hışırtı geldi. O yöne korkuyla dönüp baktım.
‘’kızım ses versene’’ diye bağırdım endişeyle. Ormandan Ayşenin çığlık sesiyle koşup ormana daldım.
‘’Ayşe… Nerdesin?’’ diye bağırdım korkuyla. İlk defa biri için böyle korkuyordum.
‘’Gökhan… Yardım et kurt var.’’deyince sesin geldiği yöne koştum. Sonra durup oğlum sen kurtla nasıl baş edeceksin dedim kendime. Etrafa baktım yerde bir odun parçasını görünce elime alıp koşmaya devam ettim. Aradım saatlerce ama Ayşe yoktu.
‘’Ayşeeeeee… Ayşeeeee’’diye seslendim yoktu. Allah ım ben ne yaptım? Ya ona bir şey olduysa. Onu aradım bulamayınca tekrar arabaya döndüm. Geldiğimde ise arabanın için de ön koltuğa kıvrılmış uyuyordu.
‘’Ayşeeee’’diye bağırmamla sıçraması bir oldu. Kapıyı açıp kolundan çekip dışarı çıkardım onu. Sımsıkı sarıldım.
‘’çok korktum ya sana bir şey olsaydı? Nasıl geldin buraya? Kurtlar dan nasıl kurtuldun?’’ diye ben endişeyle ardı ardına konuşurken bir kahkaha attı. Ayrılıp yüzüne baktım.
‘’yine mi beni kandırdın?’’ dedim sinirle.
‘’evet, ama çok komikti’’ deyince sinirle bağırdım.
‘’kızım neresi komik. Ödüm koptu sana bir şey oldu diye.’’
‘’ya şaka yaptım. Sende beni sinir ettin.’’ Dedi dudağını büzerek çok şirindi ama bunu sonra düşüneceğim. Tekrar bağırdım.
‘’öyle mi küçük hanım. Konuşmuyorum senle’’deyip bagaj tan benzin şişesini alıp uzun yolda yürümeye başladım. Arkamdan koşturuyordu.
‘’ya Gökhan tamam haklısın. Özür dilerim. ‘’dedi. Ama ben cevap vermedim. Sağ tarafıma geçip koşturarak yürüyüp bana yetişmeye çalışıyordu.
‘’nereye gidiyoruz. Konuşsana… Tamam, vallahi bir daha yapmam. Özür dilerim’’ deyip dudağını büzdü.
‘’tamam tamam… İleride bir köy vardı. Oraya gidelim. Hem benzin buluruz hem de bu gece orada kalırız’’ dedim.
‘’tamam. Ama biraz yavaş yürüsene yetişemiyorum’’deyince kahkaha attım.
‘’kızım ben normal yürüyorum. Bacaklarım uzun diye ama bu sana hızlı geliyor e normal seninkiler kısa olunca’’deyip yandan bir bakış attım. Durup eğilip bacaklarına baktı ben daha da güldüm.
‘’ama benim bacaklarım kısa değil ki? ‘’ dedi şaşkınca bakarak. Sonra jeton düştü tabii…
‘’sen benim bacaklarıma mı bakıyorsun? Sapık…’’diye bağırdı. Ben gülüp yola devam ederken peşimden yine koşturmaya başladı.
‘’ben sözlü kızım demedim mi? sana hı demedim mi?’’diye bağırdı. Gülümseyerek ‘’hıhı evet. Sözlüsün’’dedim. Ama benimle…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Dla nastolatkówKendini beğenmiş bir zengin züppe, inatçı, çalışkan ve annesine bakan fakir bir genç kız.Aşk tesadüfleri severmiş. peki onların karşılaşması. hayatlarının en önemli zamanlarını yaşamak için bir başlangıçtı. Nefretle başlar her şey. Gökhan Ayşe den...