"A piece of glass"

455 50 6
                                    

- Możesz wstać, gdy staram się ciebie zbadać?

- Co będzie, gdy nie wstanę?

- Nie utrudniaj tego, 95. Nie chcesz powtórki sprzed dwóch tygodni, prawda?

Pacjent 95 przełknął nerwowo ślinę i pokiwał głową przecząco. Wstał niemal od razu. Mimo, że wciąż bolała go noga po ostatnich sprzeciwach, bez słowa podszedł do lekarza. Po rutynowych badaniach i dostaniu po twarzy, mógł położyć się do łóżka.

Czerwony ślad na policzku piekł go niemiłosiernie, lecz nie płakał, bo już nie potrafił. Po tylu przepłakanych latach wreszcie od jednej czynności miał spokój. Nie musiał ocierać twarzy z tej słonej cieczy, wydobywającej się z jego ciemnych oczu.

Po kilku godzinach wstał i podszedł do okna. Poprawił odlepiający się kawałek taśmy od szyby i wyjrzał na zewnątrz. Świat otoczony przez nieprzenikniony mrok i jedna osoba stojąca pośród tej nicości. Fioletowowłosy patrzył na chłopaka, jakby widział jakiegoś po raz pierwszy. Miał na sobie bluzę z kapturem i takie puste, smutne oczy.

Oglądałby go dłużej, ale nieznajomy odwrócił się na pięcie i odszedł w tylko sobie znanym kierunku. Niespodziewana chęć spoglądania na niego otoczyła 95. Jednak mógł liczyć tylko na cud, iż pojawi się on ponownie w zasięgu jego wzroku.

Wrócił do łóżka, a jego myśli zeszły na stary tor. Mimo tego gdzieś w głębi jakaś mała część chciała znów zobaczyć chłopaka – jedynego człowieka, jakiego spotkał.

Co z tego, że przez kawałek szkła.

nie mogłam się doczekać i postanowiłam dodać "A piece of glass" wcześniej

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

nie mogłam się doczekać i postanowiłam dodać "A piece of glass" wcześniej. cieszycie się?

ja jestem podekscytowana, bo jak wspominałam, mocno kocham to ff i mam wielką nadzieję, że wam również się spodoba <3 wkładam w to ff dużo pracy, więc sądzę, że to docenicie i okażecie tej historii wsparcie :*

nie męczę już xD jutro ostatni dzień do weekendu dla biednych dusz bez ferii, ale OGROMNE HWAITING dla was <3 zostało niewiele, damy sobie radę :) a wy, kochani, co odpoczywacie, mam nadzieję, że zbieracie siły na powrót do szkoły - dla was również HWAITING <3

miłej nocy. bangtanowych/vminowych snów <3

snowflakes are falling || vminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz