- Ale jak to zrobimy?
95 spojrzał na niego z niedowierzaniem. Po chwili wzruszył ramionami.
- Nie wiem – odparł – Jeszcze.
Ton jego głosu sugerował, że zapał i chęci zniknęły, jakby za dotknięciem magicznej różdżki. 93 był jeszcze bardziej zaskoczony tak nagłą zmianą nastroju chłopaka.
- W porządku? – zapytał, pochylając się w przód, aby móc zobaczyć twarz fioletowowłosego. Pokręcił głową przecząco.
- Czuję się po prostu źle, inaczej – powiedział po kilku sekundach – Jeszcze nigdy nikt mnie nie okłamał. Nie miałem szansy, żeby zobaczyć, poczuć się odepchnięty, okłamany i pominięty. Wiem, że to brzmi niedorzecznie, bo od dawna mieszkam w szpitalu i nikt mnie nie odwiedza, ale teraz odczułem to tak prawdziwie. To boli i nie wiem jak sobie z tym poradzić. Nie jestem dobry w tłumaczeniu emocji, ani ich rozumieniu, ale ty mnie rozumiesz, prawda?
Otrzymał kiwnięcie głową, bo nawet jeśli umysł czarnowłosego nie pojmował rozumowania chłopaka, jego serce wszystko rozumiało.
- Dlatego, dlatego właśnie jest ze mną w porządku – podjął ponownie, przecząc wcześniejszym gestom. 93 również tego nie rozumiał, ale uznał, że wcale nie musi. Serce podpowie mu w odpowiednim czasie, co robić – I dlatego właśnie pragnę to już zakończyć. Ja po prostu chcę skoczyć.
taki trochę ten rozdział dziwny, ale chyba wiecie, co słuchałam przy pisaniu, prawda? taak, "I'm fine" - od zobaczenia tego w M!Countdown nie może mi wyjść z głowy, bo to całkowite cudeńko, polubiłam ją od razu po przesłuchaniu, ale kiedy zobaczyłam tą magiczną, cudowną choreografię, zakochałam się bez pamięci uwuu
co ciekawsze odnośnie tej choreo, uwaga scenka rodzajowa XD
ja: ostatnio mało mają takich trudnych figur (z wychodzeniem na siebie, przeskakiwaniem), jak w "Boy in Luv", "N.O", czy "No More Dream"
bighit: *wypuszczają "I'm fine", tworzą choreo*
bts: *występ w M!Countdown*
ja: ...
ja: okej, zwracam honor, bighit spełnia marzenia <3
także no właśnie, cały performance z "I'm fine" to po prostu sztuka sama w sobie i jestem okropnie zakochana <3 chciałabym ją zobaczyć na żywo -.- dobra, nie będę się dołować, bo skończę z chusteczkami i utonę we łzach :')~
kocham was i życzę wam powodzenia w szkole, która nadchodzi ^^
CZYTASZ
snowflakes are falling || vmin
Fanfictionjimin tylko spacerował, a taehyung po prostu mieszkał w szpitalu vmin au, angst, yaoi INTRO: 180127 OUTRO: 190127 #1 miejsce w #vmin - 190330 ❤ #2 miejsce w #vmin - 210816 @HeroHorrendous, 180127