"First snowflakes"

359 45 10
                                    

Pierwszy śnieg był dla 95 jak wolność. Mógł bez końca spoglądać na lecące z nieba białe płatki, które opadały.

Opadały na samo dno i nikt im tego nie zabraniał.

Opadały swobodnie, same wybrały taką drogę.

Pogodzone z konsekwencjami – ruszyły swoją własną ścieżką, by spaść i zostać zdeptanym lub roztopionym na ciepłej skórze.

To nie miało znaczenia.

Nic nie ma znaczenia, kiedy pragniesz coś zrobić. One pragnęły i każdy się z tym pogodził.

Dlaczego więc nikt nie mógł pogodzić się z marzeniem 95?

Przykuty do łóżka czarnymi pasami nie mógł spoglądać na wolne płatki śniegu. Odsunięto go od okna, w przeciwległy kąt pokoju. Mimo krzyków i sprzeciwów odebrano mu jego życiodajne zajęcie. Spisano na straty. Pozwolono umrzeć.


Zamiast iść na zajęcia z tańca, któremu pragnął poświęcić życie, uciekł do parku, żeby zażyć swojego narkotykowego spaceru i choć na chwilę odciąć się od świata.

Dzisiejszego ranka spadły pierwsze płatki śniegu, które nie były dla Jimina tymi samymi płatkami, co w poprzednich latach. Te płatki, które spotkał dzisiejszego dnia nie będą zauważone przez jego przyjaciół. One opadną i nie zostaną przez nich podziwiane, zdeptane czy po prostu pominięte.

Płatki swobodnie spadały na bladą twarz, roztapiając się po kilku sekundach w kontakcie z ciepłą skórą właściciela. Zaraz po płatkach swobodnie spadały krople łez parząc i szczypiąc zimną skórę.

Przymknięte oczy, ślady płaczu na policzkach, zwinięta kartka od jednego z jego przyjaciół – od chłopaka z drugiego roku. Od Namjoona.

"Jak wiele tęsknoty musi jeszcze opaść, niczym płatki śniegu, zanim nadejdzie wiosna, przyjacielu?"

wszystko, co napisane jest pochyłą czcionką to tekst "spring day" - tak, ona też ma wielkie znaczenie, więc musicie mieć się na baczności i zwracać uwagę na wszelkie szczegóły

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

wszystko, co napisane jest pochyłą czcionką to tekst "spring day" - tak, ona też ma wielkie znaczenie, więc musicie mieć się na baczności i zwracać uwagę na wszelkie szczegóły. gif jak zwykle też ma znaczenie ^^

taehyung nie może patrzeć na śnieg, jimin wręcz przeciwnie. zdradzę wam, że następny rozdział to będzie przełomowa chwila, więc czekajcie, a tymczasem dajcie miłość "first snowflakes" *0*

snowflakes are falling || vminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz