95 przytaknął ruchem głowy.
Hyundae wstał z fotela.
- Na pewno?
Usłyszał ciche pytanie, po czym się odwrócił z lekkim uśmiechem.
- Masz moje słowo, 95. Jeśli tylko wszystko pójdzie dobrze, zorganizuję przeniesienie i będziemy mogli przetransportować cię do placówki w Busan. Musisz tylko wykonać swoje zadanie. Wierzę, że sobie poradzisz. Dodatkowo będziemy mogli pomyśleć również o tym, czy nie zmniejszyć czasu twoich sesji i powoli przygotowywać cię do wyjścia. Wiesz, że jesteś tu tylko do czasu, aż wyzdrowiejesz?
Otrzymał ponowne kiwnięcie głową.
- Otóż to! Jesteśmy w dobrej myśli. Trzymamy się optymistycznego myślenia i ruszamy do przodu. Z moich obserwacji wynika, że wykonasz zadanie perfekcyjnie, co zdecydowanie pomoże twojej psychice... Na razie masz odpoczywać. Przyjdę do ciebie niedługo.
Sięgnął ręką do klamki, ale zatrzymał ją przez kolejne pytanie:
- Czy, czy to będzie w porządku? W-wobec niego?
- Ależ oczywiście! Pamiętaj, że to pomoże także jemu. Niedawno próbował cię ocalić, ale to nie była dobra droga. Odpowiedni sposób znajduje się tylko u nas. Dlatego to ty go ocalisz, rozumiesz? Nie bój się. Wszystko będzie dobrze.
Fałszywy uśmiech utrzymywał się na jego twarzy, dopóki nie wyszedł i nie przekręcił klucza w drzwiach.
Można by rzec, że kłamstwa otaczały całe jego życie i dogłębnie wniknęły w jego umysł, krew i duszę. Potrafił manipulować, podporządkowywać sobie wszystko i wszystkich z perfekcyjną doskonałością.
Smutno tylko, że pod zasięg jego okrutnych ambicji wpadła akurat ta, zagubiona we własnych problemach, dwójka chłopaków, oczekująca od życia po prostu sensu i zrozumienia.
polsat wraca po przerwie i zaprasza na następną xDDDD
chyba żadnych ogłoszeń, nowy za tydzień xD
wesołego weekendu vminiątka :)))
CZYTASZ
snowflakes are falling || vmin
Fanficjimin tylko spacerował, a taehyung po prostu mieszkał w szpitalu vmin au, angst, yaoi INTRO: 180127 OUTRO: 190127 #1 miejsce w #vmin - 190330 ❤ #2 miejsce w #vmin - 210816 @HeroHorrendous, 180127