"Flower"

290 40 2
                                    

- Ile jeszcze czasu nam pozostało, Hwa-ssi? Czy pozostaniemy już tutaj na zawsze? Kiedy będziemy mogli opuścić to żelazne miejsce i wyjść, żeby móc spacerować wśród opadających płatków kwiatów? Możesz sobie wyobrazić, Hwa-ssi? Te kwiaty są miękkie. Gdy ich dotykasz twoja skóra zostaje muśnięta skrzydłami motyla i już wiesz, że nie możesz pozbyć się tego uczucia. Delikatnie otula twoje ciało, serce i stara się zostać w tobie już na zawsze. Jednak istnieje wiatr silny, ostry, który będzie starał się wydrzeć z ciebie te cudowne, delikatne uczucie. Nie wolno mu na to pozwolić, choć bywa często nieustępliwy. Musisz szybko schować w sobie te piękne kwiaty i pobiec do ciepłego domu, żeby tam, otulony kocem, móc wyjawić światu skrywane uczucia. Nie wolno zrobić tego wcześniej, bo istnieje ryzyko, że płatki uciekną w czasie biegu. Trzeba je trzymać blisko serca, pielęgnować, aby nie zwiędły. Opiekować się nimi, śpiewać im wesołe piosenki i podlewać.

Przerwał, żeby odetchnąć i dotknąć zimnej szyby, aby ostudzić zaczerwienione palce. Przełknął gorycz w ustach i kontynuował:

- Jednak jeśli pewnego dnia, po powrocie do domu, nie zastaniesz swoich płatków na oknie, wiedz, że one odeszły, aby swobodnie opaść na dno i zostać zapomniane. Nie możesz ich powstrzymać, ponieważ to jest ich naturalna kolej rzeczy. Pozostawione zbyt długo w cieple mogłyby zwiędnąć i stracić swą moc. Kiedy uciekną, opadną na zwykłą ziemię i zostaną zgniecione, przydeptane i zapomniane. Ale tak jest dobrze, mimo tego bólu i smutku. Tak musi być, ponieważ one od początku istnienia wybrały taką drogę. I nie musisz się o nie martwić, Hwa-ssi. One kochają swój los i są zadowolone. Mogą spełnić swoje najskrytsze marzenia i wykorzystać swą szansę. Naprawdę nie ma przyjemniejszej rzeczy na świecie. Dlatego, jeśli uda nam się stąd już wyjść na wolność, opadniemy, jak te płatki i wszyscy o nas zapomną, ponieważ taka jest właściwa kolej rzeczy.

Spojrzał na ruchome płatki, a łza spadła na brudną koszulkę maskotki z napisem "Hwa-ssi".

Spojrzał na ruchome płatki, a łza spadła na brudną koszulkę maskotki z napisem "Hwa-ssi"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

gif obrazuje to, jaki był tae, zanim trafił do szpitala. (chyba pierwszy raz tak szybko znalazłam idealnie pasujący gif xd)

niedługo ponowne spotkanie vminów ^^ :D trzymajcie się, gwiazdkujcie i komentujcie, żebym miała wenę do pisania :))

snowflakes are falling || vminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz