Poslednú škatuľu, z ktorej som vykladala svoje veci som postúpala a hodila do čierneho vreca pri dverách. Pousmiala som sa a porozhliadla sa po mojom novom byte. Všetky veci, ktoré som vlastnila v Londýne zostali tam a všetky veci, ktoré moja sestra presťahovala z nášho bytu v Londýne späť do Lyonu som si vzala sem do Paríža.
Chcela som sa vrátiť späť do Francúzska, ale nechcela som znovu žiť na tom istom mieste, kde boli všetky zlé spomienky z môjho detstva, preto som sa rozhodla pre Paríž. Tina zostala v Lyone, ale presťahovala sa do bytu s jej priateľom. Toľko mi toho za ten čas ušlo, ale bola som šťastná, keď som videla, že aj ona je. bolo jasné, že Greg ju miluje z celého srdca, pretože vždy keď na ňu hľadí, tak v jeho očiach nevidno nič iné, iba bezhraničnú lásku a hlavne úctu.
Keď ich vidím predstavujem si, aké by to bolo, keby aj Zayn niečo také cítil ku mne. Pravú lásku, nie ten zvrátený cit, ktorý ku mne prechovával. Nepopieram, že mu na mne záležalo, ale nebolo to spôsobom, aký by som chcel, aký by som potrebovala. A o rešpekte ku mne sa z jeho strany nedalo vôbec rozprávať. Neprešiel jediný deň za celých 5 mesiacov, čo som ho naposledy videla, aby som na neho nemyslela, aby mi nechýbal. Asi v živote rada trpím, keď vždy dovolím myšlienkam zájsť príliš ďaleko. Ako napríklad vtedy, keď ma Tina presvedčila, aby som s ňou s Gregom a Gregovým kamarátom šla na dvojité rande. Scott bol fajn, ale ja ako hlupaňa som ho stále musela porovnávať so Zaynom. Miesto toho, aby som videla Scotta som videla Zayn a stále premýšľala nad tým, ako by sa v nejakej konkrétnej situácií zachoval Zayn.
Pripadala som si takmer, ako posadnutá a vedela som, že to musí skončiť. Musela som od neho svoje myšlienky odpútať, preto som si našla prácu a vyplnila prihlášku na vysokú školu. Chcela som svoj život niekam posunú a nie sa stále zaoberať sebaľútosťou a lipnúť na minulosti. Tieto časy skončili a ja som bola odhodlaná postaviť sa na nohy, zodvihnúť sa zo zeme ešte silnejšia.
YOU ARE READING
Pray for villains [z.m.] 3. séria ✓
FanfictionPokračovanie druhej série poviedky Revenge of the villain. Postaviť sa svojmu najväčšiemu nepriateľovi nie je tak ťažké, ako postaviť sa nepriateľovi, ktorý je zároveň osoba, ktorú najviac milujete. Bojovať o osobu, ktorú milujte nie je až také ť...