46. Kapitola

1.6K 70 0
                                    

Musím priznať, že v noci keď prišiel Zayn ku jeho matke do domu – a nebadane mi vkĺzol do postele – sa mi spalo skutočne výborne. Napriek vypätej situácií, v ktorej sme boli som mala spánok pokojný a to iba preto, že kedykoľvek som sa počas noci dostala do bdelého stavu, tak som si uvedomila, že Zaynove ruky ma stále pevne držia. Sen o tom, že sa vedľa neho ráno prebudím sa mi však nesplnil, pretože spať do jedenástej bolo pre neho zrejme príliš veľa a neobťažoval sa ani s tým, aby ma zobudil.

Keď som ho ráno nenašla vedľa seba, tak prvá myšlienka bola, že sa mi zrejme iba snívalo to, že bol so mnou v posteli. Keď som zbadala jeho veci, tričko a nohavice, ktoré mal včera oblečené prehodené cez stoličku, tak som vedela, že tu je. V tej chvíli ma ale premkla panika, že mohol využiť môj spánok a s chalanmi sa vykradnúť z domu, aby sa pokúšal urobiť nejaký hlúpy hrdinský čin a zastavil Dereka.

„Diana, upokoj sa. Vážne o nič nejde, iba tam teraz nemôžeš ísť. Potrebujú pokoj na to, aby mohli niečo vymyslieť.“ El ma držala za plecia a pokúšala sa ma zastaviť, aby som nešla do obývačky, odkiaľ som počula tlmené mužské hlasy.

„A práve toho sa desím. Nechajú sa akurát zabiť.“ Zavrčala som na ňu a pokúšala sa zo seba zhodiť jej ruky.

„A myslíš, že keď tam dobehneš, tak to zmeníš?“ výsmešne nakrčila obočie a naklonila hlavu, ale jej stisk stále nepoľavoval. Nikdy by som si nemyslela, že také útle dievča môže mať toľkú silu. Je pravda, že je odo mňa vyššia, ale je chudšia a to by malo znamenať, že by som mala mať prevahu. „Čo čakáš, že sa stane? Že Derek nás prestane bombardovať, keď Zayn nič neurobí? To sa nestane a ty do dobre vieš. Ak nezasiahnu, tak zasiahne on a vtedy sa môže skutočne niečo nepekné stať.“

Prevrátila som očami a náhle vyfúkla nosom všetok vzduch nahromadený v pľúcach. Prestala som sebou mykať a to jej dalo znamenie, že ma môže pustiť a nepokúsim sa nejako dostať popri nej do obývačky, odkiaľ som teraz počula veľmi živú debatu. Naschvál som sa pokúšala nevnímať ich slová, pretože by ma to akurát viac rozrušilo. Chcela som sa upokojiť tým, že Zayn je skúsený, vie čo má robiť a určite nie je hlupák, aby sa nechal Derekom nejako obabrať – hoci raz sa mu to už podarilo, keď mňa využil ako Zaynovu slabinu a nalákal ho na miesto, kde som napokon nebola ja, ale Emma. Myslela som na všetky podobné situácie, ktorým bol už vystavený a vyviazol z nich živý. Ibaže Derek mi príde, ako najhorší zo Zaynových nepriateľov a tiež som si všimla to odhodlanie, s ktorým išiel do každej akcie proti Zaynovi.

„Ja mám iba strach.“ Pokrútila som hlavou a zvesila plecia, akoby som už nevládala niesť ťažobu toho všetkého čo sa deje. A nemyslím iba teraz, ale všetko čo sa mi stalo, odkedy prišiel do môjho života Joseph a potom Zayn. Znásilnenia, keď som bola ešte dieťa, Zayn, ktorý na začiatku bol nočnou morou každého dievčaťa, jeho násilné správanie, neskoršie prehlbovanie mojich citov k nemu, môj únos a aj vražda muža, ktorú som síce zatlačila do úzadia svojej hlavy, ale nikdy to nezmizne. Všetko sa mi to odrazu premávalo v hlave, ako film, hoci som si myslela, že je všetko v poriadku. Prídu však okamihy – ako je napríklad tento – kedy si všetko zlé, čo som si v sebe nazbierala, vyberie svoju daň.

„Viem ťa pochopiť, Diana, ale tu nie je nič čo by sme mohli urobiť.“ Pokrútila hlavou a zvesila jeden kútik úst, keď sa jej na tvári usadil smutný výraz – alebo zúfalý.

Pray for villains [z.m.] 3. séria ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora